۵۸۲۸۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رونالدو نشان داد او هم انسان است

همه چیز به زیبایی آماده شده بود. کریستیانو رونالدو به جز ۸ دقیقه‌ای که به عنوان یار ذخیره مقابل یونایتد در سوپرکاپ اروپا به میدان رفت، از ماه ژوئن برای رئال به میدان نرفته بود.

وبسایت نود: همه چیز به زیبایی آماده شده بود. کریستیانو رونالدو به جز ۸ دقیقه‌ای که به عنوان یار ذخیره مقابل یونایتد در سوپرکاپ اروپا به میدان رفت، از ماه ژوئن برای رئال به میدان نرفته بود.

او مقابل بارسلونا در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا به عنوان بازیکن جانشین قبل از دقیقه ۶۰ به میدان رفت؛ کمی بعد از اینکه مسی پنالتی جنجالی را گل کرد او یک گل خارق‌العاده از راه دور زد و رئال را پیش انداخت؛ خیلی هم عالی. بعد از این گل او تصمیم گرفت لباسش را دربیاورد (اوکی، او هیکل مناسب برای این کار را دارد) و به خاطر این تصمیم یک کارت زرد گرفت. رونالدو لباسش را بالا برد و به نیوکمپ فخر فروخت؛ همان کاری که مسی در برنابئو انجام داد. به جز این کارت صحیح چند قیقه بعد او کارت دومش را هم گرفت؛ زمانی که داور تقابل او با اومتیتی را دایو تشخیص داد و چون این به نظر کافی نبود او داور را هم هُل داد؛ بوم! پنج جلسه محرومیت.
داور بازی از صحنه دور بود و اشتباه کرد. او نباید سوت می‌زد و به رونالدو کارت می‌داد و با در نظر گرفتن کارت صحیح اولش او نباید اخراج می‌شد و عصبانیت او قابل درک است اما با تجربه‌ای که این بازیکن دارد هُل دادن داور غیرقابل توجیه است. وقتی به این‌همه اشتباهی که داورها علیه او انجام دادند نگاه می‌کنیم انتظار نداریم با یک اشتباه اینطور از کوره در برود؛ این اتفاق به خوبی نشان می‌دهد که او هم یک انسان است.

ماجراهای اخراج رونالدو عملکرد درخشان رئال را زیر سایه برد؛ آن‌ها از حریف پیش افتادند و بعد بدون رونالدو و لوکا مودریچ با درخشش متیو کواچیچ و مارکو آسنسیو سه - یک پیروز شدند.
برای چندمین بار؛ باید زیدان را تحسین کرد. گاهی سرمربی رئال مادرید بودن یعنی مدیریت کردن ستاره‌ها و اینکه اجازه بدهید ۱۱ نفر داخل زمین کارشان را انجام دهند و گاهی یعنی پیدا کردن بالانس صحیح در تیم؛ این دقیقا همان کاری بود که زیدان در آن بازی انجام داد.

در دیداری که جرارد پیکه در بارسلونا شب کابوس‌واری را پشت سرگذاشت و جرارد دلوفو به سختی در زمین حرکت می‌کرد، چطور می‌توانستید انتظار داشته باشید که بازیکنی بیاید و جای نیمار را پر کند. از این بازی نمی‌توانستیم برداشتی جز این داشته باشیم که ارنستو والورده کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او باید به سمت بازار نقل و انتقالات متمایل شود و از آن کمک بگیرد. شاید هم مساله بزرگتری در پیش باشد. اینکه هر کسی که به بارسا بیاید، نمی‌توان از او انتظار داشت همان کاری که نیمار انجام داد را انجام بدهد. حرکات همزمانی که در مثلث MSN اتفاق می‌افتاد، چیزی نیست که به آسانی دوباره تکرار شود. حداقل در مدت زمان کوتاه شدنی نیست.

شاید تلاش برای تکرار گذشته و تقلید از آن بهترین اتفاق برای والورده نباشد. او باید برای کارهایی که می‌خواهد انجام دهد، روی تدابیر خودش کار کند.

گابریله مارکوتی - ساکرنت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آریان

      به نظر من داور بسیار بسیار کار بدی کرده است چون بعد از کارت اولی باید به رونالدو هشدار می داد و عصبانیت رونالدو بسیار بجا بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج