۵۷۸۲۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

این چلسی قهرمان بشو نیست

نتیجه دیدار کامیونیتی شلد همه چیز را نشان نمی‎دهد. آرسنال در ضربات پنالتی برنده شد و تا پیش از آن هم چلسی تا دقایق پایانی از حریف پیش بود. اما با این وجود سوالاتی است که چلسی و کونته باید پاسخگوی آن باشند. مهم‎ترینش هم این است «این طور برای فصل بعد و دفاع از عنوان قهرمانی آماده شده‏اید؟».

آی اسپورت: نتیجه دیدار کامیونیتی شلد همه چیز را نشان نمی‎دهد. آرسنال در ضربات پنالتی برنده شد و تا پیش از آن هم چلسی تا دقایق پایانی از حریف پیش بود. اما با این وجود سوالاتی است که چلسی و کونته باید پاسخگوی آن باشند. مهم‎ترینش هم این است «این طور برای فصل بعد و دفاع از عنوان قهرمانی آماده شده‏اید؟».

تیمی که در ومبلی بازی را شروع کرد ترکیبی داشت که مانند فصل قبل بود. یعنی اسکلت فصل گذشته حفظ شده بود و فقط نمانیا ماتیچ که از این تیم جدا شده، دیگو کاستا که کنار گذاشته شده و ادن آزارد مصدوم در این تیم حضور نداشتند.

یکی از موضوعاتی که هواداران آبی را نگران کرده که شاید نتوانند از عنوان قهرمانی‎شان دفاع کنند این است که این تیم گزینه‎های زیاد و متعددی در اختیار ندارد. آنتونیو کونته اولین هدفش در فصل نقل و انتقالات که روملو لوکاکو بود را از دست داد، بعد از آن نمانیا ماتیچ از تیم جدا شد و می‎گفتند این جدایی هم با توافق کامل سرمربی ایتالیایی نبوده است. از طرفی او قرار است فصلی را آغاز کند که به گفته خودش سخت‎ترین فصل دوران مربی‏گری‏اش است. این در حالی است که تیمش به مراتب هم از فصل گذشته شرایط بدتری دارد.

خرید آنتونیو رودیگر، آلوارو موراتا و تیمو باکابوکو روی کاغذ خوب و قابل قبول به نظر می‎‏رسد، اما در عمل به نظر ترکیب تیم با این خریدها به خوبی تقویت نشده است. در واقع آن‎ها فقط جایگزین‏هایی برای آنچه فروخته‎اند، پیدا کردند.

در بازی با آرسنال کیفیت نیمکت چلسی اصلا قابل قبول نبود و حتی نگران کننده هم بود. در کنار بازگشت بازیکنانی که به طور قرضی به تیمی دیگر رفته بودند، مانند آندریاس کریستنسن، چارلی موسوندا و ژرمی بوگا، خریدهای جدیدی مانند موراتا و رودیگر هم بوده و البته ویلی کابایرو ۳۵ ساله که یک دروازه‏بان است هم به تیم اضافه شده است. به اضافه این که چلسی تا اواسط سپتامبر آزارد را هم ندارد.

خبر بد دیگر برای این تیم این است که مانند فصل گذشته یک هفته کامل برای آماده شدن برای بازی‎ها زمان ندارند. چون باید در لیگ قهرمانان هم رقابت کنند و کونته باید از بهترین بازیکناش در آن بازی‎ها هم بهره ببرد. فعلا که این طور به نظر نمی‎رسد که چلسی تیمی باشد برای جنگیدن در هر دو رقابت.

ماتیچ و کاستا برای همیشه رفته‎اند و این تیم باید بدون این دو و ادن آزارد برای حضور در سالی پرمشغله آماده شود. جای خالی کاستا را شاید پدرو، موراتا یا حتی ویلیان بتوانند پر کنند، اما در خط میانی ضعف‎هایی احساس می‎شود. سسک فابرگاس یکی از بازیکنان قابل قبول این قسمت است که او هم به تنهایی توانایی کافی ندارد و همیشه زمانی بهتر بازی کرده که بازیکنان موفق در کنارش بوده‎اند.

حالا هواداران چلسی نگرانند که مبادا اتفاقی برایشان بیفتد که دو فصل قبل برای تیم مورینیو افتاد. زمانی که قرار بود از عنوان قهرمانی‎شان دفاع کنند، اما موفغق نبودند و فصل کابوس‎واری را گذراندند.

شاید بعد از شکست چلسی مقابل آرسنال در دیدار سوپرکاپ جزیره تیتر اصلی همه روزنامه‌ها پنالتی از دست دادن تایبوت کورتوا باشد، اما این هم از خوش‎شانسی کونته است که کمتر کسی به تحلیل شرایط تیمش پرداخته است و تیمشان را به حاشیه نبرده است. چیزی که واضح است این است که کونته و چلسی کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج