۱۳۷۳۵۲۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره دستگاه آر اف فرکشنال و هزینه‌های انتخاب این روش می‌پردازیم.

زیبایی پوست برای خانم‌ها و آقایان در هر سنی اهمیت زیادی دارد. اما چگونه می‌توان پوستی زیبا و جوان داشت؟ یکی از راه‌های کمک به جوانسازی و زیبایی پوست، استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال است. اگر از چروک‌های پوستی‌تان خسته شده‌اید، به شما دستگاه آر اف فرکشنال را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این نوع دستگاه، صورت جوانسازی می‌شود و روند کلاژن‌سازی در پوست رخ می‌دهد. بعد از چند جلسه درمان، پوست سفت‌تر شده و هرگونه چین و چروک از روی صورت‌تان محو خواهد شد.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

این دستگاه در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قبل از انتخاب این روش برای زیباسازی صورت باید از هزینه آر اف فرکشنال ترمیا نیز مطلع شوید. در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره دستگاه آر اف فرکشنال و هزینه‌های انتخاب این روش می‌پردازیم.

برای مشاوره با دکتر علی داورپناه همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۰۱۶۳۲۴۳

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا چیست؟

دستگاه ترمیا، میزان کلاژن‌سازی و خاصیت الاستینه پوست را افزایش می‌دهد. بنابراین، بعد از استفاده از دستگاه، پوستی شفاف‌تر، سفت و جوان‌تر خواهید داشت. استفاده از این دستگاه هیچگونه حساسیت پوستی را برای افراد ایجاد نمی‌کند. البته، شاید بعد از آر اف فرکشنال، عوارضی از قبیل قرمزی و التهاب پوست را تجربه کنید که زودگذر و موقت هستند.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

 آر ‌اف فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

آیا می‌دانید که آر اف فرکشنال چه کاربرد‌هایی دارد؟ این دستگاه در کلینیک­ها زیبایی برای ارائه خدماتی از قبیل درمان مشکلات پوستی و رفع چین و چروک ارائه می­شود. از کاربرد‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لایه‌برداری پوست
  • جوانسازی صورت
  • لیفتینگ
  • درمان آکنه
  • رفع منافذ باز پوست
  • بهبود ترک‌های پوستی
  • شفافیت پوست

عوامل مؤثر بر آر اف فرکشنال ترمیا

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. این فاکتور‌ها عبارتند از:

کلینیک مورد نظر

هزینه آر اف فرکشنال در کلینیک‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. هر چقدر کلینیک مجهزتر و معتبرتر باشد، هزینه بیشتری را برای دریافت خدمات آن باید بپردازید. اما انجام این روش درمانی در کلینیک‌های معتبر، ارزش هزینه کردن را دارد. در صورتی که آر اف فرکشنال ترمیا در کلینیک‌های معتبر صورت بگیرد، دچار عوارض جانبی کمتری خواهید شد.

تعداد جلسات مورد نیاز

یکی از فاکتور‌های تأثیرگذار بر هزینه آر اف فرکشنال، تعداد جلسات مورد نیاز است. هر چقدر مشکلات پوستی بیشتر باشند، به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارید. مسلماً برای انجام ار اف فرکشنال ترمیا در جلسات متعدد، به صرف هزینه بیشتری نیاز دارید. اگرجلسات درمانی در فاصله­های کوتاه انجام شوند، این روش اثربخشی زیادی خواهد داشت. به همین خاطر، بهتر است که هزینه­ای را برای انجام جلسات به صورت مرتب و پشت سرهم کنار بگذارید.

تخصص پزشک

یکی از عوامل تأثیرگذار بر هزینه آر اف فرکشنال، میزان تخصص و تبحر پزشک است. هر چقدر پزشک دارای سابقه و مهارت بیشتری باشد، باید هزینه زیادتری را برای ار اف فرکشنال ترمیا بپردازید.

وسعت ناحیه نیازمند درمان

هر چقدر نواحی بیشتری به درمان نیاز داشته باشند، باید هزینه بیشتری را بپردازید. در واقع، وسعت ناحیه نیازمند درمان  در افزایش و کاهش قیمت‌ها تأثیرگذار است. اگر فقط یک ایراد جزئی روی پوست‌تان داشته باشید، لازم نیست که هزینه زیادی را برای آر اف فرکشنال بپردازید.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

مراقبت‌های بعد از آر اف ترمیا

بعد از آر اف فرکشنال باید نکات مراقبتی را در نظر بگیرید. تا چند روز بعد از آر اف فرکشنال ترمیا نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. به علاوه، از برنزه کردن پوست تا دو هفته پس از استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا خودداری کنید. همچنین، تا حد امکان سعی کنید که سایر درمان‌های پوستی را بعد از آر اف فرکشنال ترمیا انجام ندهید. اگر به هر یک از این اقدامات مراقبتی بعد از درمان مشکلات پوستی توجه کنید، روند نتیجه گیری از این روش به بهترین نحو انجام می­شود.

چگونه از هزینه آر اف فرکشنال ترمیا مطلع شویم؟

به منظور اطلاع از هزینه آر اف فرکشنال ترمیا باید از قبل وقت مشاوره دریافت کنید. در جلسه مشاوره قبل از شروع درمان، جزئیات لازم درباره تعداد جلسات لازم برای درمان مشکلات پوستی با دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا در اختیارتان قرار می‌گیرد. تعداد جلسات نیز به فاکتور‌هایی از قبیل نوع نوع و تعداد مشکلات پوستی بستگی دارد. شما می‌توانید به‌صورت دقیق از پزشک سؤال کنید که کلاً برای انجام این روش درمانی چقدر هزینه باید بپردازید.

تأثیر استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا، تأثیر زیادی در رفع هرگونه مشکل پوستی دارد. این دستگاه برای درمان هرگونه مشکل پوستی از قبیل رفع اسکار و آکنه و درمان چروک‌های پوستی کاربرد دارد. اما همه افراد به یک اندازه بعد از استفاده از این دستگاه شاهد اثردهی و نتیجه بخشی آر اف فرکشنال ترمیا نخواهند بود. مدت زمان لازم برای تعیین تعداد جلسات و اثربخشی این روش برای درمان مشکلات پوستی به نوع پوست فرد بستگی دارد. هر چقدر پوست نیاز به ترمیم زیادتری داشته باشد، دستگاه باید در دفعات بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

قیمت آر اف فرکشنال

دستگاه‌های آر اف فرکشنال توسط برند‌های مختلف تولید می‌شوند. ترمیا، بهترین برند تولید‌کننده دستگاه آر اف فرکشنال است. بنابراین، این دستگاه از کیفیت و کارایی زیادی برخوردار است. بنابراین، برای رفع مشکلات پوستی با دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا به دلیل کیفیت و کارایی زیاد آن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا، در هر یک از کلینیک‌ها متفاوت است. موقعیت جغرافیایی کلینیک در تعیین هزینه درمان مشکلات پوستی با استفاده از این روش مؤثر است. به عنوان مثال، هزینه آر اف فرکشنال در تهران در مقایسه با شهرستان‌ها بیشتر است. به علاوه، کیفیت دستگاه، تخصص پزشک، تعداد جلسات و مدت زمان درمان در کاهش و افزایش هزینه آر اف فرکشنال ترمیا مؤثر هستند.

 آر اف فرکشنال، ارزش هزینه کردن را دارد!

اگر چین و چروک‌های روی پوست‌تان، شما را آزار می‌دهد، باید به فکر راه چاره باشید. دستگاه آر اف فرکشنال، بهترین روش برای رفع مشکلات پوستی است. اما برای درمان مشکلات پوستی با استفاده از این روش باید هزینه‌ای را بپردازید. ولی به دلیل اثربخشی زیاد آر اف فرکشنال ترمیا، صرف هزینه برای انجام این روش ارزشش را دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه آر اف فرکشنال ترمیا می­توانید در جلسه معاینه، تمام اطلاعات لازم را از پزشک جویا شوید.

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

دکتر علی اکبر داورپناه

  • بیش از ۲۵ سال تجربه
  • پزشک نمونه کشوری از سازمان نظام پزشکی
  • پزشک نمونه سازمان های بیمه گر
  • مدرس آزاد و شرکتی نخ لیفت سیلوئت - کاگ، لیفت بینی، تزریق فیلر و بوتاکس

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

روزهای فرد شعبه پونک

۰۲۱-۴۶۰۱۰۸۵۱

روزهای زوج شعبه پاسداران

۰۲۱-۲۲۸۸۶۹۸۹

برای مشاوره و هماهنگی

۰۹۱۲۰۱۶۳۲۴۳

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

برای مشاهده نمونه خدمات کلینیک از اینستاگرام بازدید نمایید.

@dr.davarpanah_ali

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

برای مشاوره در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۱۲۰۱۶۳۲۴۳

هزینه آر اف فرکشنال ترمیا چقدر است؟

تهران، محدوه پاسداران و پونک

خیابان پاسداران، بالاتر از سه راه ضرابخانه، روبه روی موسسه آموزش علوم بانکداری، پلاک ۱۲۴، واحد۱

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهناز

      بالاخره قیمت رو نگفتی اینهمه توضیح دادید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج