۵۷۷۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار ضعیف دخسوس، ۲ بازی ۷ گل خورده

این جمله را حتما به خاطر دارید، جمله‌ای تاریخی از عبدا... ویسی. آنجا که گفت داشتن یک دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است.

ایران ورزشی: این جمله را حتما به خاطر دارید، جمله‌ای تاریخی از عبدا... ویسی. آنجا که گفت داشتن یک دروازه‌بان خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است. او این جمله را در واکنش به درخشش فرناندو دخسوس به زبان آورد. دروازه‌بانی که عملکرد خیره کننده‌ای در لیگ پانزدهم بر جا گذاشت و همراه استقلال خوزستان به مقام قهرمانی رسید.

دخسوس برای لیگ شانزدهم تصمیم گرفت به تبریز برود و پیراهن گسترش فولاد را بر تن کند. او در حالی به گسترش فولاد رفت که پیشنهادهای چشمگیر دیگری هم در جیب داشت. از سپاهان، فولاد و حتی پرسپولیس. دخسوس در گسترش فولاد، هر چند آمار قابل قبولی از خود به ثبت رساند اما تبدیل به دروازه‌بانی نشد که در استقلال خوزستان می‌درخشید. در نهایت هم مدیران گسترش فولاد برای ادامه همکاری با او دچار تردید بودند اما تصمیم گرفتند همچنان این دروازه‌بان برزیلی را حفظ کنند. دخسوس که در لیگ پانزدهم، 30 بازی برای استقلال خوزستان انجام داد و تنها 14 گل دریافت کرد، در دو هفته ابتدایی لیگ هفدهم آماری ضعیف را از خود بر جا گذاشته. او در دو بازی 7 گل دریافت کرده، یعنی نصف گل‌هایی که در طول یک فصل بازی برای استقلال خوزستان دریافت کرده بود.

میانگین گل‌های خورده دخسوس در استقلال خوزستان، ۰.۴۶ گل در هر بازی بود. آماری که باعث شد تا او بدون رقیب عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ پانزدهم را به دست بیاورد و نخستین افتخار فردی‌اش در فوتبال ایران را ثبت کند.

دخسوس در لیگ پانزدهم با استقلال خوزستان در یک نیم‌فصل فقط 4 گل دریافت کرد تا به یک رکوردشکنی جهانی نزدیک شود. او در آن فصل 18 کلین‌شیت هم ثبت کرد و از عوامل اصلی قهرمانی شگفت‌انگیز تیمش در لیگ پانزدهم بود.

او فصل گذشته هم در گسترش فولاد آمار قابل قبولی داشت. گسترش با دخسوس در نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم فقط ۱۰ گل خورد اما ضعف خط دفاعی این تیم در فصل جدید و دور بودن د‌خسوس از آمادگی لازم باعث شده تا او بدترین روزهای فوتبال خود را سپری کند.

این فصل اما اوضاع دخسوس متفاوت با گذشته است. این دروازه‌بان به طور میانگین 3.5 گل در هر بازی دریافت کرده. یک آمار عجیب برای دروازه‌بانی که دو فصل قبل یکی از ستاره‌های لیگ ایران بود. عجیب‌تر از تعداد گل‌های خورده گسترش فولاد، نمایش ضعیف فرناندو دخسوس است که تمام آمارهای فوق‌العاده او در فوتبال ایران را زیر سوال برده است.

دخسوس حالا باید به فکر بازگشت دوباره به جمع دروازه‌بان‌های برتر فوتبال ایران باشد. اتفاقی که نمی‌تواند آسان باشد، بخصوص که دخسوس در گسترش فولاد هم شرایط مناسبی را تجربه نمی‌کند. او آنچنان که باید و شاید مورد توجه لوکا بوناچیچ قرار ندارد و تنها به این دلیل که رقیب اسم و رسم داری ندارد در ترکیب گسترش فولاد قرار می‌گیرد. البته شاید با توجه به تعداد گل‌های خورده دخسوس در دو هفته ابتدایی لیگ، این بار نوبت به کوروش ملکی برسد و لوکا از این دروازه‌بان در ترکیب گسترش فولاد استفاده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج