۵۷۶۱۹۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دو تیم، مانع صدرنشینی قطعی پرسپولیس

از بین تیم هایی که در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر برنده شدند، امروز پرسپولیس برنده شد اما تیم فوتبال نفت آبادان برابر سایپا بازنده شد ونفت تهران هم برابر فولاد متوقف شد تا این ۲ تیم در هفته دوم نتوانند همراه پرسپولیس باشند .

ورزش سه: از بین تیم هایی که در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر برنده شدند، امروز پرسپولیس برنده شد اما تیم فوتبال نفت آبادان برابر سایپا بازنده شد و نفت تهران هم برابر فولاد متوقف شد تا این ۲ تیم در هفته دوم نتوانند همراه پرسپولیس باشند .

تنها 2 تیم مستعد بالا رفتن از موقعیت تیم فوتبال پرسپولیس هستند .پارس جم در بوشهر برابر پیکان قرار میگیرد که با توجه به تفاضل گل 3 برای پرسپولیس این فرصت را دارد که با زدن یک گل تفاضل 4 پیدا کرده وصدرنشین شود اما استقلال خوزستان هم که هفته اول برابر تراکتورسازی برنده شده است اگر برابر تیم فوتبال استقلال تهران با 3 گل برنده شود موقعیت صدرنشینی را در مسابقات فوتبال لیگ برتر دارد .

یک نکته جالب در مسابقات سال گذشته لیگ برتر این که در هفته دوم مسابقات هیچ تیمی بیش از ۴ امتیاز نداشت اما امسال حداقل تیم پرسپولیس است که به امتیاز ۶ رسیده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ebi

      آره پرسپولیس تیم قوی هست، پارس جم ،استقلال خوزستان و بقیه تیم ها هیچ زحمتی نکشیدن برای امتیاز گرفتن، بازیکناشون هم به درد نمیخوره فقط طارمی ،مسلمان و دوستان بازیکنان خوبی هستن، برانکو هم بهترین مربی دنیاست.

    • م ح

      ترا بخدا آقای نویسنده تا چه حد در فضا سیرمیکندی چی زدی وچرا اینقد از صدرنشینی پیروزی میسوزی که خیال بافی میکنیداستقلال توآزادی سه گل بخوره تا پرسپولیس از صدر بیاد پایین دست از چرت گفتنتون بکشید مردم بهتون میخندن بخدا شماها شدی سوژ مردم

    • بدون نام

      یک لنگی بی منطق چی داری میگی بقیه تیمها زحمت نکشیدن مثل لنگپولیس با گل آفساید وکمک داور پیروز بشن؛ حتما لنگپولیس هم قهرمان آسیا شده و با تیمهای شرق آسیا بازی کرده واز فتح الغرافه ۵تا و ۶تا گل نخورده

      پاسخ ها

      • ❤پرسپولیسی ام❤

        لابد من بودم از العین شیش تا خوردم و شمارو چهارتایی کردم به کوری چشم حسودا امسالم ما قهرمانیم

    • محمد

      مرا دریا ب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج