۵۷۵۸۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صنعت نفت و امیدی که برای مدعی بودن زنده کرد

صنعت نفت آبادان در هفته اول طوری بازی کرد و طوری نتیجه گرفت که حالا انتظارات از این تیم بالا رفته و اروندنشینان می خواهند که این تیم یک مدعی باشد.

خبرگزاری مهر: خیلی ها می خواستند در هفته اول لیگ برتر استقلال را تماشا کنند و به همین دلیل چشم به بازی دوختند اما از استقلال نشان کمتری دیدند و به جای آن تیمی دیدند طلایی رنگ شبیه به برزیل که برزیلی هم فوتبال بازی می کرد.

آنجا در کنار اروند رود و شلمچه عاشقان فوتبال برزیلی تیمی را رونمایی کردند که تنها اگر این بازی را تکرار کند، حتی شاید بتواند به سهمیه گرفتن هم فکر کند.

شاگردان مرد کار بلد فراز کمالوند چنان استقلال را به دام انداخته بودند که خود استقلال با تعجب فقط نظاره گر شده بود. توپ وقتی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد خیلی ها فکر کردند که با خوش شانسی این اتفاق افتاده اما هر چه بیشتر گذشت همه متوجه شدند که این موضوع جزو بدشانسی های صنعت نفت بوده است. بعد از آن مدام آبادانی ها از دفاع استقلال رد شدند و بعضا پنالتی گرفتند و برخی مواقع هم داور پنالتی آنها را نگرفت.

کرار به صورت مکرر استقلال را به هم می ریخت اما شیمبای برزیلی برخی را تحقیر می کرد. شیمبا وقتی از کنار منتظری گذشت پژمان نا آماده دنبالش دوید و زمین خورد، در آن سو باتیستا، سزار و پریرا هم هستند. بچه های خود آبادن هم کنارشان در حال حرکت بودند.

ناصر سالاری، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی زبیر نیک نفس، امید جهانبخش، محمد شادکام، فرید بهزاد کریمی و غیره هم خوب بودند.

اهالی اروند رود توپ را که سریع می چرخاندند هیچ، خودشان که سریع می دویدند هیچ، قلدری هم می کردند. این تیم را باید بیشتر از این حرف ها نگاه کرد. تیم فراز را باید بیشتر از این ها تعقیب کرد. وقتی هواداران صنعت نفت ایستادند و تیمشان را تشویق کردند باید بدانید آنها راضی اند و آنها که راضی باشند صنعت نفت از فشار و استرس امتیاز گیر بازی های داخل آبادان هم خلاص می شود.

تیم فراز را باید باز هم دید او حالا خریدهای خوبی هم داشته است باید دید هواداران اجازه پرواز را به وی می دهند یا نه؟ شعار آبادان برزیلته آنها که همین مفهوم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج