۵۶۷۸۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عزت‌اللهی:

تجربه کی‌روش، کمکِ بازیکنان در انتخاب تیم است

پدر سعید عزت‌اللهی می‌گوید که او به خاطر اینکه جام‌ جهانی قرار است در روسیه برگزار شود، فوتبالش را در این کشور ادامه داد.

ایسنا: پدر سعید عزت‌اللهی می‌گوید که او به خاطر اینکه جام‌ جهانی قرار است در روسیه برگزار شود، فوتبالش را در این کشور ادامه داد.

نادر عزت‌اللهی درباره درگیری و حواشی دیدار استقلال خوزستان و ملوان اظهار کرد: بالاخره این مسائل در فوتبال عادی است. برخی افراد شاید ظرفیتشان کم باشد و باعث شود درگیری‌های فیزیکی در فوتبال به وجود آید.

پدر سعید عزت‌اللهی درباره شرایط او در فوتبال روسیه تصریح کرد: سعید امسال وضعیت خوبی دارد. امیدوارم در روستف شرایطش همانند تیم ملی خوب باشد. او برنامه‌اش این است که در این باشگاه برای جام‌ جهانی آماده شود. اگر شرایط سعید در جام‌ جهانی خوب باشد، یک تصمیم عالی می‌گیریم. همه مسائل به نمایش خوب او در باشگاهش مربوط می‌شود.

عزت‌اللهی درباره پیشنهادهای این فصل پسرش از فوتبال اروپا گفت: پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف داشت اما با توجه به این که جام‌جهانی در روسیه برگزار می‌شود و سعید چند سال در این کشور فوتبال بازی کرده است ترجیح دادیم در روستف باقی بماند.

او در پاسخ به این سوال که آیا نیمکت‌نشینی سعید در دیدارهای رستف به حضور او در تیم ملی لطمه نمی‌زند، بیان کرد: چون سعید در یک باشگاه حرفه‌ای بازی می‌کنند، چند بازیکن هم سطح او در تیم حضور دارند به همین دلیل ممکن است سعید نیمکت‌نشین باشد. در نهایت نظر سرمربی است که چه کسی به میدان برود در دیدار نخست روستف هم آنها دو مصدوم داشتند که باعث شد سعید نتواند به میدان برود وگرنه جزو برنامه‌های تیم بود که او بازی کند.

مربی ملوان در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر اروپایی حضور چشمگیری ندارند، خاطرنشان کرد: همه اینها بر می گردد به نمایش بازیکنان آسیایی در جام جهانی! چون این رقابت‌ها مانند یک ویترین است و آنها باید خودشان را در این بازی‌ها نشان دهند.

عزت‌اللهی در پایان درباره این موضوع که کی‌روش به بازیکنان تیم ملی توصیه می‌کند تا به چه تیمی بروند، اظهار کرد: در هر صورت تجربه‌ای که کی‌روش دارد بازیکنان را در این امر کمک می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج