۵۶۵۲۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تغییر صددرصدی در خط حمله استقلال خوزستان

استقلال خوزستان فصل گذشته با بازیکنانی مثل حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی، مهدی مومنی، فرشاد جانفزا، آلویس نانگ و آرش افشین یکی از بهترین خطوط حمله را از آن خود کرد.

ایران ورزشی: استقلال خوزستان فصل گذشته با بازیکنانی مثل حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی، مهدی مومنی، فرشاد جانفزا، آلویس نانگ و آرش افشین یکی از بهترین خطوط حمله را از آن خود کرد. این تیم در نیم‌فصل اول با درخشش زهیوی گل‌های زیادی به ثمر رساند و نشان داد با این خط حمله آتشین می‌تواند دروازه هر حریفی را باز کند اما در نیم‌فصل زهیوی جدا شد و به الشحانیه قطر رفت تا به‌عنوان لژیونر هم خودی نشان دهد. البته زهیوی به خاطر مصدومیت، آنجا نتوانست چندان خوب کار کند اما هواداران استقلال خوزستان منتظر بازگشتش بودند تا بار دیگر برایشان گل بزند.

زهیوی به خوزستان برگشت اما این بار به جای پیراهن آبی، قرمزها را انتخاب کرد و به فولاد خوزستان رفت. امید دیگر هواداران استقلال خوزستان به حسن بیت‌سعید بود که او هم راهی استقلال شد. شاید خیلی‌ها از انتخاب بیت‌سعید ناراحت نشده باشند چون او به یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت رفت اما بدون شک نسبت به بقیه بازیکنان موضع دارند و معتقدند نباید از این تیم می‌رفتند. مثلا مهدی مومنی که هواداران تمایل زیادی به ماندنش داشتند اما او خیلی زود با پیکان قرارداد امضا کرد تا شاگرد مجید جلالی شود.

از همه این انتقال‌ها مهم‌تر، انتقال مهدی زبیدی به پارس جنوبی جم بود. زبیدی یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد داشت اما به دلیل اینکه ۵۰ درصد از مطالباتش پرداخت نشده بود، به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و به پارس جنوبی جم رفت. این انتقال البته هنوز هم حواشی خاص خودش را دارد اما به نظر می‌رسد نهایی شده و راه برگشتی وجود ندارد تا مثلث مهاجمان سوسنگردی کاملا از هم بپاشد.

در کنار این مهاجمان که تیم‌های دیگری را برای ادامه فعالیت‌شان انتخاب کردند، فرشاد جانفزا، آرش افشین و آلویس نانگ هم فصل گذشته در استقلال خوزستان حضور داشتند اما برای این فصل در لیست مازاد قرار گرفتند. جانفزا بعد از اینکه نامش را در لیست مازاد دید، خیلی زود قراردادش را فسخ کرد و به فولاد خوزستان رفت تا باز هم شاگرد سیروس پورموسوی شود اما افشین و نانگ همچنان بدون تیم مانده‌اند که به نظر نمی‌رسد خواهانی جدی از لیگ برتر داشته باشند و احتمالا باید به لیگ‌های دسته‌ پایین‌تر بروند.

در هر صورت جدایی این بازیکنان، نشان می‌دهد استقلال خوزستان که یکی از بهترین خطوط حمله را در لیگ شانزدهم از آن خود کرد و توانست ۳۶ گل بزند، دچار تغییری صددرصدی در خط حمله‌اش شده. مساله‌ای که شاید هواداران این تیم را دچار نگرانی کرده. هر چند که بازیکنان جدید تا حدودی این نگرانی را برطرف کردند. بازیکنانی مثل رضا کرملاچعب و عباس بوعذار که جزو نیروهای بومی به حساب می‌آیند و انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایشان در لیگ هفدهم دارند. البته ظاهرا به جز این نفرات، عبدا... ویسی سرمربی استقلال خوزستان به دنبال جذب ۲ مهاجم مالیایی است تا خط حمله‌اش را تقویت و جای مهاجمان جدا شده را پر کند. ویسی تا الان در انتخاب بازیکنان خارجی موفق بوده که باید دید این بار و با انتخاب مهاجمان اهل کشور مالی، چه نتیجه‌ای برای تیمش رقم خواهد زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • جبار

      فونیکه سی مهاجم اهل مالی را برای استقلال خوزستان جذب کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج