۵۶۴۳۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ستاره‌های مشترک بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

در تاریخ ۲ باشگاه رئال و بایرن، ۷ بازیکن مشترک دیده می شوند که سابقه بازی برای هر دو باشگاه پرافتخار اروپایی را داشته اند.

ورزش سه: در تاریخ ۲ باشگاه رئال و بایرن، ۷ بازیکن مشترک دیده می شوند که سابقه بازی برای هر دو باشگاه پرافتخار اروپایی را داشته اند.

امروز اعلام شد که خامس رودریگز با قراردادی دو ساله و قرضی از رئال به بایرن پیوسته است. در دو فصل پیش رو، بایرن 10 میلیون یورو به رئال پرداخت خواهد کرد و در صورت رضایت از خامس، سال 2019با پرداخت 40 میلیون یورو به رئال، قرارداد او دائمی می شود.
خامس هفتمین بازیکنی است که هم برای رئال و هم برای بایرن بازی کرده اند.

ستاره‌های مشترک بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

ژابی آلونسو: ستاره اسپانیایی سال ۲۰۱۴ و پس از ۵ فصل موفق با رئال ترجیح داد راهی بایرن شود. او پس از اتمام فصل گذشته و در ۳۵ سالگی با پیراهن همین تیم از فوتبال خداحافظی کرد.
تونی کروس: سال ۲۰۱۴ و پس از قهرمانی جهان با آلمان، رئال مادرید تونی کروس را با رقم ۳۰ میلیون یورو به خدمت گرفت. کروس در سه سال گذشته ۱۴۷ بازی برای رئال انجام داده و ۷ گل زده است. او با رئال دو قهرمانی اروپا، یک لالیگا، دو سوپرکاپ اروپا و دو جام جهانی باشگاه ها را فتح کرده است.
ستاره‌های مشترک بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

همیت التین تاپ: ستاره ترکیه ای سال ۲۰۱۱ و پس از ۴ فصل بازی برای بایرن به عنوان بازیکن آزاد به رئال پیوست و با این تیم قهرمانی در لالیگا را جشن گرفت. آلتین تاپ ۵ بازی در لالیگا، ۵ بازی در لیگ قهرمانان و ۳ بازی در کوپا دل ری برای رئال انجام داد و سپس به گالاتاسرای پیوست.
آرین روبن: ستاره هلندی سال ۲۰۰۷ از چلسی به رئال پیوست و سال ۲۰۰۹ با آمدن رونالدو، بنزما و کاکا ترجیح داد از رئال جدا شده و به بایرن برود. او در هفت فصل گذشته ۱۶۸ بازی برای بایرن انجام داده و در فصل ۲۰۱۲-۱۳ با این تیم فاتح سه گانه شد. روبن در رئال نیز یک قهرمانی لالیگا را تجربه کرد.
ستاره‌های مشترک بین رئال مادرید و بایرن مونیخ

زی روبرتو: این بازیکن برزیلی سال ۱۹۹۷ و در ۲۲ سالگی از پورتوگیزا به رئال پیوست و ۲۱ بازی نیز برای این تیم انجام داد. او سپس به فلامینگو بازگشت و کمی بعد با قبول پیشنهاد لورکوزن بار دیگر فوتبال اروپا را تجربه کرد. زی روبرتو سال ۲۰۰۲ به بایرن پیوست و تا ۲۰۰۹ در این تیم حضور داشت. ۴ قهرمانی بوندسلیگا با بایرن، از افتخارات این ستاره برزیلی هستند.
پل برایتنر: او نیز همچون تونی کروس و پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با آلمان(۱۹۷۴) به رئال پیوست و سه سال برای کهکشانی ها بازی کرد. برایتنر دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی جام حذفی را با رئال تجربه کرد و سال ۱۹۷۷ به آینتراخت برانشوایگ پیوست. یک سال بعد او بار دیگر به بایرن مونیخ بازگشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج