۵۴۵۰۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کفش طلای فصل آینده به کاوانی می‌رسد؟

لیونل مسی بعد از زدن ۳۷ گل در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در لالیگا برای بارسلونا کفش طلای اروپا را برد.

آی اسپورت: لیونل مسی بعد از زدن ۳۷ گل در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در لالیگا برای بارسلونا کفش طلای اروپا را برد. این چهارمین بار است که او این جایزه را می‌برد و پیش از این در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ کفش طلا را برده است. در رقابت‌های این فصل کریس رونالدو، رقیب دیرینه‌اش، با زدن ۲۵ گل در لالیگا یازدهم شد.

اما این عنوان برای او اصلا دلچسب نبود، مخصوصا که رئال مادرید در این فصل قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را هم به دست‌ آورده است و در مقابل بارسلونا فقط قهرمان کوپا دل ری شده است.

از آنجایی که لیگ اسپانیا ضریب دو دارد مسی با زدن ۳۷ گل با ۷۴ امتیاز برنده کفش طلا شد. مسی این تعداد گل را در ۳۴ بازی زد‏‌، یعنی میانگین هر ۷۷ دقیقه یک گل زده است. نکته جالب درباره او این است که حتی در یک بازی از لیگ هم هت تریک نکرده، اما ۱۱ بار دبل کرده است.

نزدیک‌ترین رقیب ستاره 29 ساله آرژانتینی باس دوست از اسپورتینگ لیسبون بوده که 34 بار گل زده و 6 امتیاز از مسی کم آورده است. همچنین پیره امریک اوبامیانگ 3 گل از نفر دوم کمتر دارد که در نتیجه 62 امتیاز کسب کرده است، او توانست در آخرین دقایق بازی روبرت لواندوفسکی را کنار بزند.

بهترین گلزن از لیگ برتر انگلیس هری کین از تاتنهام بود که ۲۹ گل او برایش ۵۸ امتیاز در بر داشت و باعث شد همراه با ادین ژکو از رم در رتبه پنجم بماند، ادین ژکویی که در سری آ بیشترین گل را زد.

کفش طلای فصل آینده به کاوانی می‌رسد؟

سوارس که فصل قبل از آن توانسته بود کفش طلا را با زدن 40 گل ببرد هم بعد از لواندوفسکی و ژکو قرار دارد. دریس مرتنز از ناپولی هشتم است و توانسته در نیمه دوم فصل درخشش خوبی داشته باشد. این در حالی است که او در اوایل دسامبر تنها 3 گل زده بود،‌ اما فصل را با 28گل به پایان برد.

ادینسون کاوانی ۳۵ بار گل زده و با ضریب ۱.۵ لیگ فرانسه امتیازش ۵۲.۵ شده است. قرار است برای فصل آینده ضریب فرانسه هم ۲ شود و اگر کاوانی بتواند همین تعداد گل را بزند یعنی می‌تواند رقابت نزدیکی برای بردن کفش طلا داشته باشد.

آندرا بلوتی از تورینو که 26 گل زد دهم شد. رونالدو یازدهمین بازیکن است که 25 گل زده‌ است و البته در کنارش بازیکنانی مانند آنتونی مودسته از کلن و روملو لوکاکو از اورتون هستند.

بعد از این‌ها بازیکنانی مانند ایکاردی، سانچس، ایگواین،‌ ایموبیله، لاکازت، تیمو ورنر،‌سرخیو آگوئرو و دیگو کاستا قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج