۵۴۴۸۲۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ایلگنر: زیدان در رئال شاهکار کرد

دروازه‌بان آلمانی اسبق کهکشانی‌های مادریدی گفت:در رئال زیدان کاری را با موفقیت انجام می‌دهد که بنیتس و مورینیو در انجامش ناموفق بودند.

خبرگزاری فارس: بودو ایلگنر یکی از ستاره‌های بزرگ آلمانی است که در تاریخ حیات رئال مادرید توانسته برای تیم پرستاره اسپانیا بازی کند.

او در گفت‌وگویی با هفته‌نامه کیکر در مورد افتخارآفرینی سفیدپوشان مادریدی اظهارداشت:از نظر تاکتیکی زیدان کاری عجیب انجام نمی دهد. بلکه بیشتر بحث بر سر کیفیت تک‌تک بازیکنان مطرح می‌شود. این که چطور این همه ستاره‌‌ها را آماده نگه داشت.البته مربیان قبل از او هم چنین ادعایی داشتند. اما دیدیم چطور در این زمینه شکست خوردند. به عنوان مثال می‌توانیم از رافائل بنیتس یا ژوزه مورینیو در موقعیکه مربی رئال بودند، نام ببریم.


ایلگنر: زیدان در رئال شاهکار کرد

ایلگنر که در سال 1998 و در سن 32 سالگی از دروازه کهکشانی‌ها مراقبت کرد و در کسب فتح لیگ قهرمانان اروپا سهمیم شد، در این مصاحبه به نکاتی چند اشاره کرده که در پی می‌آید:

*آقای ایلگنر، رئال مادرید با این کادر بازیکن همانگونه که در سال‌‌های پنجاه بود، می‌تواند سال‌ها بر فوتبال اروپا آقایی کند ؟

به نظر اینگونه می‌رسد. اما تغییراتی وجود خواهد داشت.ترکیب جدیدی از کادر بازیکنان در رئال ایجاد می‌شود. چرا که برخی می‌خواهند بیشتر بازی کنند. به طور مثال مارکو آسنسیو یا لوکاس واسکوئس این شکل هستند..خامس خواهد رفت و آلوارو موراتا نیز رئال را احتمالا ترک می‌کند.بعد باید دید و منتظر ماند که چطور تیم می‌خواهد به درخشش خود در سطح اروپا ادامه دهد.

*راز و رمز زین‌الدین زیدان چیست در حالیکه از نظر تاکتیکی، بندرت چیزی خارق‌العاده ای نشان می‌دهد؟

از نظر تاکتیکی، حق را به شما می‌دهم.در این حیطه هیچ اتفاق غیرعادی رخ نمی دهد.بلکه بیشتر بحث بر سر کیفیت تک‌تک بازیکنان مطرح می‌شود. و این که چطور این همه ستاره‌‌ها را آماده نگه داشت.البته مربیان قبل از او هم چنین ادعایی داشتند. اما دیدیم چطور در این زمینه شکست خوردند. به عنوان مثال می‌توانیم از رافائل بنیتس یا ژوزه مورینیو در موقعیکه مربی رئال بودند، نام ببریم.به طور کلی آماده سازی در چنین جایی کار راحتی نیست. به خصوص با بازیکنانی که همگی خواهان بازی هستند و در این جا، زیدان است کارش را عالی انجام می‌دهد.

*در چه جاهایی باید رئال مجبور است بازهم قوی‌تر شود؟

رئال باید بر اساس برنامه بلندمدتش برنامه‌ریزی کند.برای پروژه میان مدت، در پستی که رونالدو بازی می‌کند، ام‌باپه، آلترناتیوی خوب است.حتی در این پست گرت بیل هم می‌تواند بازی کند.اما به هرحال رئال نیاز به ستاره‌های جدیدی دارد. لوکا مودریچ آنقدر بازی کرده که نیاز به بازی‌های برای استراحت دارد.به نظرم باید قوای جدیدی به تیم تزریق شود.

*آیا رونالدو، بهترین تمام ادوار است؟

او یک اسطوره است.در این نکته هیچ بحثی وجود ندارد. می‌توان نام او در تاریخ فوتبال در کنار بزرگانی مثل بکن‌باوئر، پله، مارادونا و مسی نوشت.

*به نظر شما تونی کروس از زمانی که بازیکن رئال شده،‌از چه نظر پیشرفت کرده؟

این نکته که تلاش نمی‌کند کاری خاص در بازی انجام دهد.او دقیقا به آنچه وظیفه‌اش بوده، عمل کرده یعنی دقیق، با ثبات و توانمند در پاس‌کاری باشد.از نظر دفاعی هم عملکرد بهتری داشته است.

*شما در تیم سال 1998 رئال مادرید بودید.بعد از گذشت 19 سال از این که آن موقع قهرمان شدید و اکنون رئال باز آن قهرمانی را تکرارکرده، احساس غرور نمی‌کنید؟

طبیعی است که خوشحالم که بخشی از تاریخ چنین تیمی بوده ام.کسب 12 قهرمانی اروپا، رکوردی غیرقابل باور است.برای من بسیار مایه مباهات بوده که بعد از آن سال‌های خوبی که در اف.ث‌کلن پشت سرگذاشتم، توانستم به رئال مادرید بیایم و برایش بازی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج