۵۴۴۳۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرتماشاگرترین تیم های فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ اروپا

فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ فوتبال اروپا شنبه شب و با دیدار فینال لیگ قهرمانان پایان یافت؛ فصلی که با سلطه رئال مادرید در اسپانیا و اروپا همراه بود و در دیگر لیگ ها نیز تقریبا حوادثی قابل پیش بینی رخ دادند.

ورزش سه: فصل ۱۷ - ۲۰۱۶ فوتبال اروپا شنبه شب و با دیدار فینال لیگ قهرمانان پایان یافت؛ فصلی که با سلطه رئال مادرید در اسپانیا و اروپا همراه بود و در دیگر لیگ ها نیز تقریبا حوادثی قابل پیش بینی رخ دادند.

در لیگ برتر انگلیس این چلسی بود که به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های تاتنهام و سیتی در رده های بعدی قرار گرفتند. در لالیگا رئال پس از 5 سال توانست قهرمان شود و بارسلونا و اتلتیکو در رده های بعدی قرارگرفتند.
پرتماشاگرترین تیم های فصل 17 - 2016 اروپا

اوضاع در بوندسلیگا مثل همیشه بود و بایرن مونیخ توانست برای پنجمین فصل متوالی قهرمان شود. لایپزیش و دورتموند نیز دوم و سوم شدند. در فوتبال ایتالیا یوونتوس برای ششمین فصل متوالی قهرمان شد و پشت سر این تیم آاس رم و ناپولی قرار گرفتند.

در فوتبال فرانسه اما موناکو پس از ۴ سال به سلطه پاری سن ژرمن پایان داد و قهرمان شد.
در ۵ لیگ معتبر اروپایی، مشارکت هواداران نیز مثل همیشه درخشان بود و در اکثر بازی ها شاهد حضور حداکثری تماشاگران بودیم.
پرتماشاگرترین تیم های فصل 17 - 2016 اروپا

طبق آماری که امروز منتشر شد، باشگاه بروسیا دورتموند همچون فصل گذشته توانست عنوان پرتماشاگرترین تیم اروپایی را از آن خود کند. متوسط حضور هواداران این تیم در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک، ۷۹۷۱۲ نفر بود(۹۸ درصد گنجایش ورزشگاه).

پس از دورتموند، باشگاه بارسلونا قرار گرفته است که به طور متوسط 78464 نفر را در نوکمپ حامی خود می دید. مشارکت بارسایی ها 79 درصدی بود.(نوکمپ 98 هزار نفری است)
پرتماشاگرترین تیم های فصل 17 - 2016 اروپا

پس از این دو نیز تیم های منچستریونایتد، بایرن مونیخ و رئال مادرید قرار گرفته اند.

یونایتد ۷۵۲۹۰ نفر را به طور متوسط در اولدترافورد حامی خود می دید(۹۹.۵ درصد). مشارکت بایرنی ها اما خیره کننده بود. آنها در طول فصل همیشه ۱۰۰ درصد گنجایش ورزشگاه ۷۵ هزار نفری آلیانس آرنا را اشغال کردند.

مشارکت رئالی ها نیز 83 درصدی بود و به طور متوسط 71368 نفر در برنابئو از رئال حمایت کردند.
پرتماشاگرترین تیم های فصل 17 - 2016 اروپا

شالکه، آرسنال، وستهام، بنفیکا و سلتیک گلاسکو نیز در این فهرست پنجم تا دهم هستند. حضور سیتی و لیورپول در رده یازدهم و دوازدهم نیز جالب توجه است.

در میان تیم های ایتالیایی، اینتر با مشارکت ۵۸ درصدی و حضور ۴۶ هزار نفری هوادارانش در رده ۲۳ جای دارد. میلان با مشارکت ۵۰ درصدی و حضور ۴۰ هزار نفری هوادارانش سی و یکم است و یوونتوس با مشارکت ۹۶ درصدی و حضور ۳۹ هزار نفری هوادارانش در رده ۳۲ جای دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج