۵۴۲۰۵۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دلایل شکست تحقیر آمیز استقلال!

دلایل زیادی در شکست تحقیر آمیرز استقلال وجود داشتند که برای عدم تکرار آن باید آن‌ها را شناخت.

خبرگزاری مهر: دلایل زیادی در شکست تحقیر آمیرز استقلال وجود داشتند که برای عدم تکرار آن باید آن‌ها را شناخت.

شش تایی شدن استقلال از آن دست اتفاقات نیست که همیشه رخ بدهد و طبیعی باشد. شش تایی شدن استقلال آن هم در آسیا و مقابل یک تیم اماراتی اتفاقی نیست که به عنوان یک بازی ساده از یاد‌ها برود و باید حتما باید دلایل چنین تحقیری را بررسی کرد تا دوباره تکرار نشوند، این آب رفته را شاید بتوان به جوی برگرداند، اما نه بدون بررسی، نه بدون باز کردن چشم ها، نه بدون نبش قبر این شکست تحقیر کننده.

بدترین خرید‌ها و خواب زمستانی

اول: باید به عقب برگشت، آن روز‌ها که افشارزاده تیم می‌بست، همان روز‌ها که پرسپولیس هر چه خواست گرفت و استقلال در آن رقابت تنها کاوه رضایی را برد و در دیگر خریدهایش چنان چشم بازار را کورد کرد و چنان مصدوم و تمام شده خرید که در نیم فصل از بعضی از آن‌ها خواهش کرد که از استقلال جدا بشوند و بروند و البته در حالی این کار را می‌کرد که نمی‌دانست در زمستان و پس از خواب زمستانی افتخاری برای پرداخت حقوق عادل شیحی به همین‌ها هم نیاز خواهد داشت. آن روز‌ها رکورد خریدهای بد با خرید کنعانی زادگان و آرش افشین و بختیار رحمانی و جاج محمدی و... شکسته شد.

سرگیجه مدیریتی استقلال

دوم: دست به دست شدن استقلال در زمان وزارت گودرزی بسیار عجیب بود، تیم را افشارزاده بست، اما به حکم گران بستن وسط فصل همان تیم را دادند به افتخاری! البته این وسط سه روز هم آقای حسنی خو مدیر بودند! در واقع تیم را کس دیگری بست، اما کس دیگری مدیر شد و ادامه داد.

سوم: منصوریان انتخاب افتخاری نبود، حقیقتش را بخواهید انتخاب گودرزی هم نبود، منصوریان را افشارزاده انتخاب کرد.

عدم کارشناسی سلطانی فر

چهارم: وزیر عوض شد، وزیر جدید نسبت به محرومیت استقلال در نقل و انتقالات بی تفاوت ماند. سلطانی فر در واقع هیچ اقدامی نکرد، استقلال هم با جوان‌ها مقابل پدیده و سایپا و ... خوب نتیجه گرفت و با دفاع و ضد حمله پرسپولیس را هم برد، اما تیمی که نتوانست در پنجره زمستانی برای آسیا مجهز شود باخت. نباخت، شش تایی شد. در واقع کارشناسی نکردن از درون وزارت هم در این شش گل تاثیر داشت.

بی توجهی به نورافکن

پنجم: موافقت با رفتن نورافکن به جام جهانی بزرگترین اشتباه استقلال بود. پرسپولیس حتی حاضر نشد بازیکنانش را به کی روش بدهد، چون خودش اردوی تدارکاتی داشت. آن‌ها جنگیدند و اردوی ارمنستان و امارات تیم ملی ایران را به هم ریختند تا خودشان بازیکنشان را به اردو ببرند. استقلال، اما تمام سال نورافکن را نگاه کرد و قراردادش را تمدید نکرد تا نتواند مقابل خواسته این بازیکن برای رفتن به جام جهانی جوانان بایستد. بود و نبود نورافکن تفاوت استقلال در نیم فصل اول بود و نیم فصل دوم. اما کسی در باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد نورافکن اقدامی نکرد و طبیعتا کسی هم نتوانست این بازیکن را برای مهمترین دیدار فصل در استقلال نگه دارد.

ششم: بی توجهی استقلال به اعتراض‌ها و اعتصاب ها.

اعضای هیات مدیره

هفتم: اعضای هیات مدیره به جای طرح مشکلات در درون جلسات این مشکلات را بیرون از جلسات و در رسانه‌ها مطرح می‌کردند. آن‌ها هیچ نظارتی روی مربی و مدیر نداشتند و غالبا از مسائل استقلال خبر نداشتند. حتی جلسات هیات مدیره هم به درستی و منظم برگزار نشد و البته بعد از فوت منصور پورحیدری و استعفای جهانیان عملا هیات مدیره غیر قانونی هم شد.

هشتم: منصوریان بی دلیل به ترکیب برنده اش در تهران دست زد. او فقط باید فرشید اسماعیلی را جایگرین می‌کرد و بس، اما همه چیز را به هم ریخت از یارگیری من تو من مگویان با عبدالرحمان که تیم را ده نفره کرده بود تا امید به ضد حمله بدون بازیکن سریع در ترکیب اولیه. منصوریان اشتباهاتش در آن شب شش تایی شدن تمامی نداشت.

نهم: کنترل از دست دادن بزرگانی، چون رحمتی و حیدری درست جایی که به تجربه و فرماندهی آن‌ها نیاز بود. در واقع استقلال ر. زمین بزرگتر نداشت.

دهم: عمر عبدالرحمان «بدون شرح»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شهرام

      در آخر یه نصیحت به منصوریان عزیز. برادر مربیگری فقط ژست های آنچنانی کنار زمین نیست. مربیگری فقط انگشت بسمت خدا بلند کردن نیست. مربیگری سجده کردن بر پرچم آبی رو چمن ورزشگاه نیست. مربیگری هنر است. شما هنرت همین بود. فقط مونده بود توی آسیا شش تایی بشیم که به لطف شما انجام شد. زود جوگیر شدی و خودتو بردی توی آسمون اما امیدوارم درس گرفته باشی.

    • بدون نام

      تحقیرمون کردی خداازت نگذر

    • بدون نام

      این تیم بزرگ که دهها میلیون نفر هوادار داره مربی و کادر فنی بزرگ میخواد این کادر فنی و این سرمربی که خیلی هم دوستش داریم در حد استقلال بزرگ نیست ولی ظاهرا اینقدر به خودشان علاقه دارند که حاضر نیستند بخاطر استقلال بزرگ کنار ه گیری کنند

    • آبی غمگین

      چرا کسی کاری نمیکنه منصوریان بازهم از این دسته گلها آب میده مطمئنا دفه آخرش نیست ،منصوریان برای ما مربی نمیشه این که همش میگفت این استقلال رویایی وتاریخ سازه وازین حرفا حالا چیشده حرف خودش یادش رفت،واقعا آبرومونو برد از روزی میترسم که دوباره شش تا بخوریم اما این جلو پرسپولیس یا یه تیم ایرانی دیگه خواهش میکنم بیشتر از این آبروی تیمو دست منصوریان ندید

    • سا را

      حاج فتل کحایی که استقلال رو نابود کردن دو روزه سردرد دارم اعصابم خرده

    • بدون نام

      شما همتون لنگی هستین که نظر میدین .دوما وقتی منصوریان نمیخواست نورافکنو بفرسته همتون داشتین دم از حمایت تیم ملی و از این حرفا میزدین حالا منصوریان اشتباه کرده .از شما لنگیا بی منطق تر و بی جنبه تر وجود نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج