۵۴۱۷۰۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

العین بهترین قرعه پرسپولیس در یک چهارم نهایی

با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده از غرب آسیا به مرحله یک چهارم نهایی بهترین قرعه برای تنها نماینده ایران رویارویی با قاتل استقلال خواهد بود.

ورزش سه: با برگزاری بازی های شب گذشته در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۶ تیم از ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی معرفی شدند که در منطقه غرب قاره کهن پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در کنار الهلال و الاهلی از عربستان و العین از امارات تیم های حاضر در این مرحله نام گرفتند.

در شرق قاره نیز تیم های گوانگ ژو چین به همراه کاواساکی ژاپن صعود کردند و امروز دو تیم دیگر این مرحله از این منطقه مشخص خواهد شد تا همه چیز برای قرعه کشی در روز ۱۶ خردادماه آماده باشد تا تیم ها حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی را بشناسند. دو تیم پایانی که احتمالا یکی از چین خواهد بود و دیگری از کره جنوبی.

با نزدیک شدن به روز قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این فصل از لیگ قهرمانان استرس نزد طرفداران پرسپولیس به اوج خود رسیده چون این قرعه کشی تنها دو حالت برای آنها خواهد شد یا با تیمی از عربستان روبرو می شوند یا با العین از امارات. با توجه به این که روابط سیاسی میان ایران و عربستان همچنان تیره و تار است و بعید به نظر می رسد AFC زیر بار برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در ایران و عربستان برود با این حساب رویاریی با الهلال و الاهلی امتیاز میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را از بین خواهد برد به همین خاطر می توان گفت رویارویی با قاتل اماراتی استقلال بهترین قرعه برای شاگردان برانکو خواهد بود تا دوباره طعم میزبانی و شکستن رکورد تماشاگر را داشته باشند.

این قرعه می تواند از یک حیث دیگر هم برای فوتبال ایران حائز اهمیت باشد آن هم گرفتن انتقام شکست سنگین استقلال توسط رقیب دیرینه و سنتی تا دوباره اعتبار فوتبال باشگاهی ایران برابر کشوری کوچک در حاشیه خلیج فارس حفظ شود از همین رو طرفداران پرسپولیس امیدوار هستند در قرعه کشی روز ۱۶ خردادماه با العین برخورد کنند تا تیمی از عربستان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خندم گرفت پرسپولیس انتقام بگیره

    • راحیل

      کاش پرسپولیس بتونه از العین بگذره انتقام پیشکش خخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما ب انتقام میخندید یا ب 6 تایی شدنتون؟!! :) فعلاً آبو. بریز اونجا ک میسوزه :) :) :)

    • کیسه سوووز

      ششتقلالیا چجوری روشون میشه نظر میدن. 666666تا. آخه چجوری دوباره شیشتا خوردین. هر تخمه میخوردیم ششتقلال گل میخورد. خخخخخخخ.

    • بدون نام

      پرسپلیس. مال این. حرفا نیس.

    • بدون نام

      شششششششش تاییییییییی

    • پرسپولیس قهرمان

      بابا این ششتقلالیها پوست کلفتند شیشتا از العین خوردند مارو بردند به ۴۴سالپیش یاد وخاطره شیشتا کردنشون رو زنده کردند وانگار که نه انگار ابروی ملت رو بردند اگر سرورشون پرسپولیس با العین بازی کنه از بس که حسودند دوست دارند پرسپولیس ببازه به کوری چشم حسود ما اگه به العین بخوریم به خاطر ششتقلال انتقام نمیگیریم به خاطر ابروی رفته فوتبالمان انتقام میگیریم من نمیدونم این ششتقلالیها با این فاجعه ای که تیمشون برا فوتبال کشور ببار اورده چگونه میان نظر میدن با با برین کیستون رو بکشین بهتره اینقدر پوست کلفتند که انگار ما شیش تا از العین و اونا خوردیم

    • بدون نام

      نه شما مال این حرفائید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج