۵۴۱۶۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو چند روز به ملی‌پوشانش استراحت می‌دهد؟

قرار است جلساتی برگزار شود تا این بار برانکو و کی‌روش به مشکل برنخورند و دعواهای سال گذشته تکرار نشود.

ایران ورزشی: قرار است جلساتی برگزار شود تا این بار برانکو و کی‌روش به مشکل برنخورند و دعواهای سال گذشته تکرار نشود. این وسط البته سرنوشت و سلامتی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس هم اهمیت زیادی دارد. جدا از بحث دعوت شدن یا دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی که البته شایعات مربوط به آن با روح و روان آنها بازی خواهد کرد بحث سلامتی این نفرات هم اهمیت زیادی دارد.

تعطیلات 20 روزه پرسپولیس از امروز آغاز خواهد شد و بازیکنان بعد از یک فصل طولانی به مسافرت می‌روند و خستگی از تن بیرون خواهند کرد اما شاید این زمان 20 روزه برای بازیکنانی که به تیم ملی دعوت خواهند شد کوتاه‌تر شود.

هر چند قرار نیست به غیر از بیرانوند بازیکن دیگری به بازی مقابل مونته نگرو که روز ۱۴ خرداد برگزار می‌شود دعوت شود اما برای بازی با ازبکستان که روز ۲۲ خرداد برگزار خواهد شد به احتمال زیاد حداقل سه بازیکن دیگر دعوت می‌شوند. اگر فرض کنیم طارمی، سیدجلال و امیری سه ملی‌پوش دیگر پرسپولیس هستند این نفرات به علاوه بیرانوند تنها یک هفته زمان استراحت خواهند داشت.

تیم ملی روز 16 خرداد از اتریش به تهران باز خواهد گشت و به احتمال زیاد یک روز بعد از آن اردوی قبل از بازی با ازبکستان آغاز خواهد شد که بازیکنان پرسپولیس باید در آن حاضر باشند. با این حساب بازیکنان پرسپولیس که امشب به تهران برمی گردند فقط یک هفته دور از فوتبال و تمرین هستند.

همچنین بعد از بازی ازبکستان تا زمان شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید که ۲۸ خرداد آغاز خواهد شد شش روز زمان استراحت خواهند داشت اما این ۱۳ روز (در مجموع) برای ملی‌پوشان پرسپولیس چندان جالب نخواهد بود و آنها برای اینکه کنار خانواده باشند و به مسافرت‌های خارجی بروند از برانکو طلب چند روز مرخصی بیشتر می‌کنند.

البته با توجه به اینکه خود برانکو و همکاران کرواتش دو روز بعد از شروع تمرینات به تهران برمی‌گردند به احتمال زیاد با این خواسته ملی‌پوشان موافقت می‌شود و باید دید این نفرات چند روز مرخصی بیشتر می‌گیرند.

البته باز هم از این بین بیرانوند شرایط ویژه‌ای خواهد داشت و اگر او بلافاصله بعد از بازی با لخویا راهی اتریش شود و در دیدار با مونته نگرو هم حاضر باشد فقط شش روز تا شروع تمرینات پیش فصل برای استراحت زمان خواهد داشت و باید بیشتر به او مرخصی بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج