۵۴۱۲۴۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جباری: کادر فنی ترفندی برای مهار العین نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:‌ هیئت مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده تغییر کند و کسانی که از جنس فوتبال هستند در آن مشغول به کار شوند.

خبرگزاری میزان: علی جباری در خصوص شکست سنگین ۶ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: واقعا انتظار چنین شکستی نداشتم. معمولا اول فصل تیم‌ها ناهماهنگ هستند و استقلال در بازی مقابل العین مثل تیم‌هایی بود که تازه یک فصل را شروع کرده‌اند. این دیدار بدترین شکست استقلال در سال‌های اخیر بوده است.

وی در مورد عملکرد العین تاکید کرد: العین تیم خوبی است و شب گذشته هم خیلی خوب ظاهر شد ضمن کادر فنی استقلال هم ترفندی برای مهار این تیم نداشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص تغییراتی که قرار است در هیئت مدیره استقلال اتفاق بیفتدو عملکرد افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه در فصل گذشته گفت: هیئت مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده تغییر کند و کسانی که از جنس فوتبال هستند در آن مشغول به کار شوند. افتخاری عملکرد خوبی داشته ولی نظر وزیر در این مورد مهم است. باید منتظر بازگشت کادر فنی استقلال باشیم و ببینیم چه توضیحی در مورد این شکست دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال آبروي ايران را برد
      استقلال بدترين نتيجه تاريخش رو در برابر تيم هاي عربي به دست آورد و نشون داد تا چه اندازه مشکلات عيق و ريشه اي در تمام لايه ها داره . از زير ساخت ؛ امکانات ؛بازيکن سازي؛ آموزش ؛روانشناسي ؛ بدنسازي ؛برنامه ريزي سفر ؛مديريت هوادارها و ليدر ها ؛مکاتبات رسمي بين المللي ؛ پرداخت هاي بازيکنان ؛ کادر فني و صد البته مديريت

    • لونگ قوز آسیا

      اخه لونگیا به شما چه باخته که باخته تو این جاها کری خوندن کار ادمای ضعیفه داش علی تو دربی تو زمین شمارو له کرده هر چقدرم کری بخوانید یه نیمه دربی هم نمیشه پس ساکت از قهرمان آسیا باختیم اونم فدای سر داش علی سه سوراخ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج