۵۳۸۱۷۵
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

هت‌تریک طارمی این بار در اظهارات غیرحرفه‌ای

آقای گل لیگ شانزدهم هرچقدر هم که از نظر فنی خوب باشد در مقاطعی حساس به پرسپولیس لطمه زده و جالب اینکه اقدامات غیرحرفه ای هم نسبت به این موضوعات داشته است.

خبرگزاری مهر: پرسپولیس در حالی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل حریف قطری‌اش تن به تساوی بدون گل داد که فرصت های زیادی برای گل زدن از دست داد. اما در میان همه فرصت‌های خوب پرسپولیس، بی گمان بهترین فرصت را مهدی طارمی بهترین گلزن و پنالتی نزن ترین بازیکن این تیم با هدر دادن یک ضربه پنالتی از دست داد تا متهم ردیف اول تساوی خانگی تیمش برابر لخویا باشد.

هدر دادن پنالتی توسط طارمی به کنار، چون هر بازیکنی هرچقدر هم که بزرگ باشد می‌تواند پنالتی از دست بدهد و این اتفاق برای بزرگ ترین فوتبالیست‌های جهان هم افتاده است. اما ایرادی که بر طارمی می‌توان گرفت این است که او بعد از هدر دادن پنالتی در بازی‌های حساس دست به یکسری بی اخلاقی می‌زند. پاسخ تند و غیر متعارف و دور از مبانی اخلاقی و معرفتی و حرفه‌ای که پنالتی خراب کن ترین مهاجم ایران به نماینده رسانه‌ها داد را می‌توان سومین بی اخلاقی بزرگ این بازیکن از بدو ورودش به پرسپولیس دانست.

۱- من بزرگتر هستم

بعد از آن که سرخ پوشان فصل گذشته دست به اعتصاب زدند و این اعتصاب با واکنش و هواداران و اصحاب رسانه مواجه شد، مهدی طارمی که دومین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کرد وقتی با این پرسش هواداران در محل تمرینات تیم مواجه شد که «مگر پرسپولیس بزرگتر ندارد؟» پاسخ داد: «بزرگتر پرسپولیس من هستم». گرچه خیلی زود بزرگترهای واقعی پرسپولیس به این ماجرا ورود کردند و به قول معروف موضوع را جمع کردند، اما آقای گل دو فصل گذشته فوتبال کشورمان همانجا استعدادهای خود را جهت ورود به حاشیه بروز داد.

۲- دعوت به سکوت

مهدی طارمی در روز بیست و یکم فروردین ماه و در دقیقه ۴۴ دیدار با الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پشت پنالتی ایستاد و در حالی که قصد زدن ضربه‌ای چیپ داشت، آن پنالتی را به هدر داد تا کار صعود این تیم به اما و اگر بکشد و دست آخر هم تیم الهلال عربستان بود که با شکست دادن الریان در قطر باعث صعود این تیم شد تا آن پنالتی چیپ هم خیلی به چشم نیاید.

هواداران پرسپولیس بعد از آن طارمی را هدف انتقادات خود قرار داده و او را متهم این مساوی و ناکامی احتمالی در صعود به مرحله بعد دانستند. مهاجم سرخ پوشان با گذاشتن انگشت اشاره دستش بر روی دهان و بینی هواداران ناراضی را به سکوت دعوت کرد تا دومین برخورد تند خود را با هواداران داشته باشد.

۳- به شما ربطی ندارد

طارمی یکبار دیگر پشت ضربه پنالتی می ایستد. اینبار مقابل لخویا و همان سناریوی تکراری از دست دادن پنالتی. اینبار هواداری در ورزشگاه نیست که طارمی را مورد انتقاد قرار دهد. اما نماینده هواداران یعنی اصحاب رسانه هستند و بر اساس وظایف ذاتی خود ناچارند تا به جای افکار عمومی بازیکنان را مورد سئوال قرار دهند. وقتی یک خبرنگار از طارمی در خصوص پنالتی از دست رفته سئوال می‌کند او در اقدامی غیر اخلاقی و غیر حرفه‌ای به نماینده افکار عمومی پاسخ می دهد: «به شما ربطی ندارد».

این سومین باری بود که طارمی در برخورد با اصحاب رسانه و هواداران رفتاری مبادی آداب از خود نشان داد و در واقع در عبور از خط قرمز ادب در فوتبال عبور کرد. او می توانست در لحظاتی که مورد انتقاد هواداران و یا اصحاب رسانه قرار می گرفت با رفتاری متعارف و معقولانه تر باعث می شد تا جایگاهش نزد اهالی فوتبال تخریب نگردد. از بازیکنی مثل طارمی انتظار می‌رود همانطور که در ابعاد فنی رشد می‌کند، بتواند در ابعاد اخلاقی و فرهنگی نیز خودش را به سطوح بالاتر برساند تا توازن بین رفتار و عملکرد فنی‌اش حفظ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پرسپولیس جاودان

      ای اقا چه انتظارات بی جایی دارین هااا. معلوم نیست از پشت کدوم کوه امده که ادبش به چوپونا رفته. اینم باید مثل رضاییان شوت کرد

    • عباس جودکی

      ظاهرا کادر فنی پرسپولیس با اقای طارمی رودر بایست دارن وگرنه این همه خراب کردن پنالتی و باز هم انتخاب طارمی

    • بدون نام

      در حوضی که ماهی نباشه،قورباغه ابو عطا می خونه.
      تیمی که بزرگتر بالای سرش نباشه بایدم ی عتیقه بیاد این حرفهارو بزنه.چه آقای گلی چه کشکی.این از ظعف لیگ ماست که این بچه پررو آقای گل شده،یا نه از هر پانزده موقعییت ،یکی را گل کردن که هنر نیست.اینم از وضع اخلاقش

    • حامد

      خبرنگاره از دور داد میزنه چن تا موقعیت خراب میکنی اونم تو اون ناراحتیش یه جوابی میده .دیگه مظلوم نمایی حدی داره واسه خبرنگارا....

    • ناشناس

      این خبرگذاری داره فریاد میزنه که یه استقلالی هست.
      وگرنه از اون توهین های استقلال و بازیکناش نمیذارین

    • یه پرسپولیس یه ایران

      این خبر گذاری خیلی تابلو هست که استقلالیِ. شما بین این همه آدم گیر دادین به مهدی؟؟ بسه دیگه. خجالت هم خوب چیزیِ
      هروقت طرفدار های پرسپولیس و طارمی رفتن و از این کارها ی مهدی شکایت کردن و داد بی داد اون وقت بیاین این خبر رو منتشر کنید
      مگه اون بیچاره چیکار کرده جز این که برای شما گل زده و تیم رو موفق کرده .

    • سرباز ارتش سرخ

      به شما ربطی ندارد .

    • بدون نام

      بیچاره دوتا پنالتی خرااب کرده. بازی با الریان و لخویا خراب کرده.
      الریان رو با هت تریک جبران کرد.
      لخویا به امید خدا جبران میکنه

    • فقط شماره9

      به جای اینکه مهدی رو حمایت کنین دارین سر کوفتش میکنین
      واقعا که.........

    • بدون نام

      بگو ببینم چی گیرت میاد این قد گیر دادی به طارمی...کیسه کشی حتما

    • بدون نام

      پنجاه ساله باپرسپولیس میسازیم قلبمان خراب شده گریه مکنیم .ازطارمی متاسفم .ازسلطان وازجادوگر ازمحرمی بزرگ ازضیا عرب شاهی که موقعی که پرسپولیس میباخت می نشست وسط زمین گریه میکرد.وپول میلیاردی هم نمی گرفت.واقعا بازیکنا توایران .ماهی دو تومان حقوق کارمندی هم زیادشونه.دولت باید در این مورد تصمیمی اتخاذ کنه

    • بدون نام

      یابرواروپایاپنتالتی نزن به نفعت ازطرف یک هم وطن دلسوز

    • بدون نام

      جمع کنین خبر گزاری ۶تایی تونا اتیش بیارای محرکه دست بردارین از تبیعض

    • یاسی

      خبرمرگ اونایی که انتقاد کردن بیاد...قابل توجه کیسه کشا غیر محترم...

    • بدون نام

      لطف کنید جنبه داشته باشید به خبرنگارا توهین نکنید اشکال ازکادر فنی است .کسی که بیهوده کارت میگیره. بیهوده موقعیت صددرصد خراب می کنه .دلش با تیم نیست.کلا مسایل اخلاقی وانصباطی.وضع ظاهر.و....رعایت نمی کنه باید تنبیه بشه.

    • بدون نام

      آقایی که خود را پرسپولیس جاودان معرفی کرده ای یک مقدار ادب داشته باش. معلومه که ادبیات حرف زدن با دیگران را نمی دانی. آقای طارمی از جایی آمده که مهد علم و ادب است و تمدن جدید دنیا از بوشهر وارد ایران گردید آقایی که بی ادبی می کنی بدان که فوتبالی که الان شما طرفداریش می کنی از بوشهر وارد ایران گردید اگر نمی دانی بدان. در ثانی آقای خبرنگار اگر دنبال حاشیه نیستی درباره مسائل فنی از بازیکن سوال کن پنالتی که همه بازیکنان (حتی بزرگان )هم به هدر می دهند. تکرار می کنم طارمی فرزند برومند بوشهر است از نسل رییس علی دلواری که ایران و ایرانی بهش افتخار می کنند.

    • مسعود

      طارمی بازیکن ارزشمندیه
      موقعیت می سازه گل هم میزنه پنالتی هم میگیره پنالتی هم میزنه
      حالا دوتاش خراب شده این ذات فوتباله
      طارمی نقش تعیین کننده ای در دومی پارسال و اولی امسال داشت
      یادمون نمی ره

    • مهدی

      بی زحمت توهین نشه،قابل توجه بعضیا

    • پوریا

      طارمی دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج