۵۳۵۰۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیکانِ جلالی، آسانسور نشد

کمتر کسی انتظار داشت که تیم فوتبال پیکان بتواند فصل را با رتبه‌ای تک‌رقمی به پایان برساند.

خبرگزاری میزان: کمتر کسی انتظار داشت که تیم تازه صعود کرده پیکان به لیگ برتر بتواند فصل را با رتبه‌ای تک‌رقمی به پایان برساند.

این تیم در سال‌های اخیر لقب آسانسور لیگ برتر را گرفته بود چرا که هر زمان به لیگ برتر صعود می‌کرد، طولی نمی‌کشید که به لیگ دسته اول بازمی‌گشت. در ابتدای فصل پیکانی‌ها قصد داشتند نیمکت تیم خود را در لیگ برتر شانزدهم هم به علیرضا مرزبان بسپارند اما او راهی تیم متمول خونه‌به‌خونه شد.

در ادامه مجید جلالی که فصل پر تنشی را در سایپا پشت سر گذاشته بود هدایت پیکان را پذیرفت. او ستاره‌های پا به سن گذاشته‌ای مانند امیرحسین صادقی، رحمان احمدی، آرش برهانی، بهادر عبدی و ... را جذب کرد که البته برهانی و عبدی توفیقی در پیکان نداشتند.

مهم‌ترین خرید جلالی، مهاجم نیجریه‌ای ناشناخته‌ای بود که پذیرفت در تست فنی پیکان شرکت کند و با رقمی نه‌چندان بالا قرارداد ببندد. گادوین منشا به ستاره پیکان و یکی از بهترین بازیکنان فصل تبدیل شد و با به ثمر رساندن ۱۵ گل در رتبه سوم جدول گلزنان ایستاد. او در نهایت به پرسپولیس پیوست تا کنار مهدی طارمی قرار بگیرد.

جلالی توانست فصل را با رتبه ششم به پایان برساند. وی که قراردادش را تمدید کرده در حال حاضر در تلاش است ستاره‌های جوان تیمش را که مشتریان زیادی پیدا کرده‌اند متقاعد به ماندن در پیکان کند. باید دید این تیم فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج