۵۳۳۶۰۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس علیه پرسپولیس

محرومیت پرسپولیس از حضور هوادار مقابل لخویا قطر در حالی از سوی مدیران این تیم به لابی عرب‌ها ارتباط داده می شود که AFC یک هفته قبل سه تیم معروف آسیایی را هم به دلیل حمل بنر نژادپرستانه از دو بازی محروم کرده است.

ایسنا: کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل سوء رفتار هوادارانش در دیدار با الوحده امارات از هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا جریمه و محروم کرد تا این تیم در حساس‌ترین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات از داشتن هوادارانش محروم شود.

البته دو سال پیش پرسپولیس حکمی تعلیقی را از AFC دریافت کرده بود که در صورت تکرار بی انضباطی از سوی هوادارانش جریمه و محروم خواهد شد که این اتفاق بعد از دو سال به وقوع پیوست.

این اتفاقی در حالی رخ داده که عده‌ای در ایران تصور می‌کنند که این لابی عرب‌ها بوده و باشگاه پرسپولیس به ناحق از داشتن هوادارانش محروم شده است.

این حکم صادر شده از AFC بدون شک هیچ ارتباطی به لابی عربها ندارد، چرا که هفته‌ گذشته نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا سه تیم گوانگجو چین، کاوازاکی ژاپن و النجم لبنان را با جرایم به مراتب سنگین‌تری نقره داغ کرده است.

گوانگجو قهرمان دو دوره از سه دوره گذشته این مسابقات است که به دلیل حمل بنرهای نژاد پرستانه و رفتارهای نامناسب هوادارانش با تیم رقیب (ماده‌های ۵۸ و ۶۵ قانون انضباطی AFC) توسط هوادارانش از دو بازی آینده از داشتن تماشاگر محروم شده و باید ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار هم پرداخت کند.

همچنین النجم لبنان و کاوازاکی فرونتال ژاپن هم به همین دلایل جریمه شدند که نماینده لبنان دو بازی به نماینده ژاپن و یک بازی از حضور تماشاگران محروم شدند.

با این آرای AFC مشخص می‌شود که پرسپولیسی‌ها نباید به دنبال توجیه این اتفاق باشند و هشدارهای این نهاد را برای سوء رفتار هوادارانش جدی بگیرد. اتفاقی که مهدی تاج چند ماه پیش نسبت به وقوع آن هشدار داده بود و گفته بود که هواداران اگر تجدید نظری در رفتارشان نداشته باشند با جریمه سنگین‌تری مواجه خواهند شد.

در ادامه‌ سند جریمه سه تیم گوانگجو، النجم و کاوازاکی را مشاهده می کنید.
پرسپولیس علیه پرسپولیس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدیار

      واقعا براشون متاسفم اسم خودشون هم گذاشتن هوادار الان باید خود همون ها جواب 40میلیون هوادار. بدن

    • بدون نام

      حالا هی برید لیزر بندازید شی پرت کنید واقعا تاسف باره

    • صالحی پناه

      من نمیدونم بعضیها چه خصومتی با عربها دارند.واقعآ جای تآسف داره به بعضیها بدون مدرک تهمت میزنن به برادران عرب..ما خودمون خرابکاریم..اقای خوردبین.

    • بدون نام

      لونگیا شخصیتشان تو ایران مشخصه فکر میکنن ای اف سی هم فدراسیونها عابدینی براشون لابی کنه اون هفته می گفتن غربا کثیف مشخص شد کیا کثیفترن با اون تبانی مشخص اه صبا وچوب خدا چی بگم دیگه خیلی بزرگی خدا

    • حمید فتاح نژاد از خرم آباد

      یک استقلالی صد آتیشه هستم ولی از شنیدن این خبر اعصابم به هم ریخت درسته که تخلف کردیم و حقمونه ولی اگه یه نفر آدم حسابی توی کنفدراسیون آسیا داشتیم میتونستن حداقل به سال آینده موکول کنن ولی چون یه طرف قضیه قطره دیگه رای داده شده به ضرر ایران

    • هموطن

      هنوز به دنیا نشون میدیم که بی فرهنگیم،همین عرب هایی که آقای خوردبین با لفظ بد خطاب میکنه،تو ورزشگاهاشون از اینکارا نمیکنن
      حالا قضاوت با دنیا که اونها بی فرهنگن یا ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج