۵۳۳۲۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فصلی بدون جام برای ذوب‌آهن

باید دید تیم فوتبال ذوب‌آهن که فصلی بدون جام را پشت سر گذاشت و از صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم بازماند، فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال ذوب‌آهن، لیگ برتر شانزدهم را با رتبه چهارم جدول به پایان رساند. شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار بودند با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند اما نفت تهران بحران‌زده دست به کار بزرگی زد و با پیروزی در دیدار فینال، امید ذوب‌آهن را ناامید کرد.

ذوبی‌ها لیگ برتر شانزدهم را مانند دو فصل قبل با یحیی گل‌محمدی آغاز کردند اما پس از گذشته ۷ هفته تنها ۶ امتیاز گرفته و در رتبه چهاردهم جدول ۱۶ تیمی قرار داشتند. مدیران باشگاه ذوب‌آهن که با گل‌محمدی به مشکل خورده و از نتایج هم ناراضی بودند، یار همیشگی او یعنی مجتبی حسینی را که در سال‌های اخیر همیشه نقش دستیار «یحیی» را به عهده داشت، به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

حسینی در اولین تجربه سرمربیگری خود شروعی طوفانی داشت. تیم تحت هدایت او ۸ پیروزی پیاپی کسب کرد که البته ۳ برد در جام حذفی رقم خورد. ذوبی‌ها با حسینی در ۵ دیدار لیگ برتری خود که پیروزی‌های متوالی به دست آوردند، ۱۱ گل زدند و تنها یک گل خوردند. ذوب‌آهن در روزهای اوج خود حتی توانست اولین شکست پرسپولیس را پس از ۱۵ هفته به شاگردان برانکو تحمیل کند.

در ادامه اوضاع برای ذوب‌آهن و حسینی خوب پیش نرفت. ۴ شکست پیاپی و ۸ هفته حسرت در کسب پیروزی سهم این تیم بود اما با این وجود سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از مربی تیمش حمایت کرد. در حال حاضر هم مدیران باشگاه ذوب‌آهن هر گونه تغییر و تحول روی نیمکت این تیم را رد می‌کنند اما از مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه جانشینی حسینی نام برده می‌شود.

باید دید ذوب‌آهن که فصلی بدون جام را پشت سر گذاشت و از صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم بازماند، فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج