۵۳۳۲۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرکی و ویسی گزینه های جدید تراکتور

نتیجه ناهماهنگی مدیرعامل و هیأت مدیره، می‌شود اینکه دیروز جواد نکونام بعد از توافق با تراکتور از برنامه‌هایش می‌گوید و امروز عبدا... ویسی سرمربیگری‌اش را قطعی می‌داند. حالا حکایت تراکتورسازی شده حکایت یک نیمکت و دو سرمربی!

ایران ورزشی: نتیجه ناهماهنگی مدیرعامل و هیأت مدیره، می‌شود اینکه دیروز جواد نکونام بعد از توافق با تراکتور از برنامه‌هایش می‌گوید و امروز عبدا... ویسی سرمربیگری‌اش را قطعی می‌داند. حالا حکایت تراکتورسازی شده حکایت یک نیمکت و دو سرمربی! وضعیت پیچیده‌ای که نشان از اوج ناهماهنگی‌های باشگاه دارد. هرچند که گفته می‌شود تا شنبه گزینه قطعی برای هدایت این تیم معرفی می‌شود اما معلوم نیست کادرمدیریتی باشگاه تا این روز بتواند این کلاف سردرگم را سروسامان دهد یا نه؟ بخصوص که در کنار نام‌های نکونام و ویسی به‌عنوان گزینه‌های اصلی، همچنان از گوشه و کنار صحبت‌هایی درباره احتمال حضور یحیی گل محمدی و رسول خطیبی هم مطرح می‌شود.

از همان ابتدا که نام جواد نکونام در کنار حسین فرکی و عبدا... ویسی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری تراکتورسازی مطرح شد، هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که جواد نکونام با مصاحبه زودهنگامش از توافق با این باشگاه بگوید و بحث سرمربیگری او تا این اندازه جدی شود. این هم اما از بی تجربگی او در مربیگری ناشی می‌شد که به محض توافق‌های اولیه، همه چیز را علنی کرد و خود را در معرض اعتراض برخی هواداران و اعضای هیأت مدیره قرار داد.

این در حالی بود که باشگاه هنوز تصمیم نهایی‌اش را درباره سرمربی تیم نگرفته بود. به همین خاطر بعد از نکونام به سراغ ویسی رفت و مذاکراتش با این سرمربی را ادامه داد. چه بسا بعد از این دو به سراغ یحیی گل محمدی و حسین فرکی و رسول خطیبی هم برود و در روزهای آینده آنها هم با مصاحبه‌هایی از توافق‌های خود با تراکتورسازان بگویند. به همین خاطر است که همانطور که اظهارنظرهای جواد نکونام دلیلی بر قطعی بودن حضورش در تراکتور نبود، حالا هم صحبت‌های ویسی نمی‌تواند حضور او را در تراکتورسازی قطعیت بخشد.

بخصوص که اظهارنظرهای عباسی، به‌عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی، به وضوح بیانگر این است که تنها توافق این گزینه‌ها با مدیریت برای سرمربیگری آنها کافی نیست و گزینه مورد نظر باید به تأیید هیأت مدیره هم برسد. چه بسا همین مخالفت‌های هیأت مدیره هم باعث شده که سرمربیگری نکونام در تراکتورسازی فعلاً منتفی شود چرا که او صبح دیروز در همین رابطه گفته بود: «صحبتی که من انجام می‌دهم از طرف همه اعضای هیات مدیره است. البته من با سردار کریمیان صحبت نداشتم اما سایر دوستان با بنده هم نظر هستند. من جواد نکونام را دوست دارم و می‌دانم که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است. اصلا بحثم روی نکونام یا شخص دیگری نیست اما تغییراتی که در باشگاه انجام می‌شود و انتصاب‌هایی که صورت می‌گیرد باید با نظر هیات مدیره باشد.»

او حتی با اشاره به اینکه آجورلو از تاریخ 13 خرداد 95 تا کنون جلسه‌ای با هیأت مدیره نداشته، تأکید کرده: «این انتخاب‌هایی که انجام می‌شود هیچ کدام اعتباری ندارد به این دلیل که هیات مدیره تصرفی روی آن نداشته است. توصیه من به تمام کسانی که می‌خواهند با تراکتورسازی قرارداد ببندند، این است که وارد این ماجراها نشوند چراکه ممکن است وسط کار همه چیز به هم بریزد و آنها متضرر شوند. قانون می‌گوید ما اعضای هیات مدیره باشگاه هستیم و می‌توانیم حتی مدیرعامل را عزل کنیم که بر اساس برخی ملاحظات تا الان این کار را نکردیم.»

از آنجا که عباسی حتی در صحبت‌هایش به نوعی به مدیرعامل هم اولتیماتوم داده و جایگاه مصطفی آجورلو را هم متزلزل دانسته، می‌توان متوجه شد که اوضاع تراکتورسازی از آنچه به نظر می‌رسد پریشان‌تر و پیچیده‌تر است و هر لحظه باید منتظر خبرهای جدیدی درباره این باشگاه باشیم. جایگاه متزلزل مدیرعامل در کنار ناهماهنگی‌های موجود در کادرمدیریتی، کار انتخاب سرمربی را حسابی سخت کرده. از بیرون باشگاه هم فشار هواداران برای حضور برخی از گزینه‌ها روی نیمکت تیم، کار را سخت‌تر هم می‌کند.

به همین خاطر به نظر می‌رسد پیش از ادامه مذاکرات با گزینه‌های موجود، شاید بهتر باشد که آجورلو، اختلاف‌ها و سوءتفاهم‌های ایجاد شده داخل باشگاه را برطرف کند و سپس برای مذاکره و انتخاب سرمربی آینده تراکتورسازان پیشقدم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج