۵۳۲۱۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رهنما: نظرمحمدی معجره کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت:از نظر من علی نظر محمدی معجره کرده و الان باید در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد.

خبرگزاری فارس: مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت باشگاه سپیدرود رشت بعد از صعود به لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر میرشهاب مؤمنی به عنوان مدیرعامل موقت باشگاه مشغول به کار شده و البته وی نایب رئیس هیأت فوتبال استان گیلان نیز هست و نماینده تام‌الاختیار اداره کل ورزش و جوانان استان برای انتقال باشگاه به این مرحله خواهد بود.

وی افزود: سپیدرود به عنوان یک تیم مردمی در رشت فعالیت می‌کند و انصافاً ما به اتفاق مردم شهر و مسئولان برای این تیم وقت گذاشتیم و هزینه کردیم. همین‌جا از طریق رسانه شما اعلام می‌کنم سقوط داماش و ملوان بر گردن اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است، اما خواهش من این است وضعیت سپیدرود را هم بعد از ۴۹ سال، بررسی کنید که چگونه این تیم به لیگ برتر صعود کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تأکید کرد: از زمانی که من آمدم تلاش‌های زیادی برای صعود سپیدرود صورت گرفت و حالا دیگر این تیم باید روند حرفه‌ای‌گری را پیش ببرد. ابتدا باید شرکت ثبت شود و سپس ورزشگاه آماده شود و رفته رفته اتفاقات بهتری برای این تیم بیفتد. اگرچه سپیدرود همین حالا مشتری‌هایی را دارد، اما هدف ما این است که شکل بومی این تیم حفظ شود و از نظر من علی نظرمحمدی معجزه کرده است.

رهنما افزود: اگر شما این‌روزها سری به شهر رشت بزنید متوجه می‌شوید که شادی و نشاط خاصی در شهر ایجاد شده و انصافاً یک اتفاق ناممکن، ممکن شده است. ما بزرگان دیگری در گیلان داشتیم اما حتماً‌ نظرمحمدی مورد لطف و عنایت خدا بوده که توانسته باعث شادی دل مردم رشت شود. این حرف را به عنوان یک گلایه مطرح می‌کنم و معتقدم علی نظرمحمدی الان باید در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد. معتقدم تیم به هر شکل و سویی که می‌خواهد پیش برود، نظرمحمدی به عنوان سرمربی و بهارمست به عنوان سرپرست باید در این تیم حضور داشته باشند.

وی که سابقه هدایت تیم ملی کاراته ایران را برعهده داشت، در خصوص عملکرد ملی‌پوشان کاراته در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: فرازوفرودهایی که مشاهده می‌کنید، برای اولین بار نیست که در کاراته کشور رخ می‌دهد. نظر من به صورت کلی این است که نتایج کاراته خوب بوده و باید این موضوع را در نظر بگیریم که این رشته المپیکی شده است. از سویی باید به این موضوع دقت کنیم که برای شهرام هروی چه ابزاری فراهم شده و چه کارهایی برای او صورت گرفته است یا به‌ طور مثال وقتی امیر مهدی‌زاده قهرمان جهان می‌شود،‌ چه برنامه‌هایی برای او داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ادامه داد: هروی یک مربی جوان است و به اعتقاد من باید مجموعه امکانات برای او فراهم شود. من ۴-۳ ماه پیش مصاحبه کردم و آنجا هشدار را دادم که چون کاراته المپیکی شده باید به این رشته توجه ویژه‌ای کرد. در حال حاضر پاکستان راهی مسابقات فینال شده و در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ازبکستان یک نابغه رو کرده است. بنابراین باید از امثال امیر مهدی‌زاده حمایت کرد و بار روحی وی را بالا برد تا بتوانیم در آینده از این قهرمان استفاده کنیم. من معتقدم نه برای یک نفر، بلکه این نفرات در طول ۵ سال گذشته خوب کار کرده‌اند و از طرفی هم باید برای پوشش نقاط ضعف به آنها کمک کرد و فرصت داد. کاراته از نظر من باید حمایت شود تا ان‌شاءالله در آینده این رشته بتواند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج