۵۳۱۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راه صعود از اینجا می‌گذرد

به راستی کلید صعود به مرحله بعد همین جاست. استقلال در بازی برگشت مقابل العین با توجه به میزبانی حریف کار ساده‌ای نخواهد داشت.

ایران ورزشی: به راستی کلید صعود به مرحله بعد همین جاست. استقلال در بازی برگشت مقابل العین با توجه به میزبانی حریف کار ساده‌ای نخواهد داشت. از سویی به نظر می‌رسد که منصوریان با توجه به خبرهای رسیده از اردوگاه آبی باید دور امید ابراهیمی را خط بکشد که در غیاب این بازیکن و امید نورافکن که دو بازیکن بزرگ استقلال در خط میانی محسوب می‌شوند و از جمله مهم‌ترین ارکان دفاعی نیز هستند، کنترل خط میانی پویا و پر انرژی تیم العین بسیار دشوار خواهد بود. البته بازیکنان جوانی همچون فرشید اسماعیلی و فرشید باقری هستند که می‌توانند از فرصت پدید آمده نهایت بهره را ببرند.
اینطور هم نیست که اگر استقلال بهترین‌هایش را نداشته باشد، به طور کلی رسیدن به اهداف خود را ناممکن بداند. استقلالی‌ها باید این بازی را جدی بگیرند و از کوچکترین اشتباه دوری جویند. حضور تماشاگران نیز در این بازی بسیار پراهمیت است. بی‌شک اگر ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر شود، بازیکنان استقلال قادرند در همین تهران نتیجه‌ای به دست آورند که منجر به ناامیدی کامل العین برای گذر از این مرحله شود.

گرچه نباید این واقعیت را هم کتمان کرد العین تیمی کاملا حرفه‌ای و فوتبال بلد است و آنالیز دقیق این بازی از سوی مربیان می‌تواند سهم بسیاری در پیروزی داشته باشد و اینگونه نیست که تمام اهداف را روی دوش بازیکنان محول کرد و منصوریان و همکارانش هم باید برنامه متفاوتی برای این بازی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج