۵۳۱۱۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیا زمان انتقاد از پوچتینو فرا رسیده است؟

به نظر می‌رسد بعد از دو فصل ناکامی، زمان انتقاد از سرمربی آرژانتینی تاتنهام فرا رسیده است.

ایسنا: دو تیم تاتنهام و منچستریونایتد امروز (یکشنبه) باید در لیگ برتر برابر هم قرار بگیرند. این آخرین بازی تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت‌لین خواهد بود. بعد از این بازی آن‌ها به ورزشگاه ومبلی نقل مکان خواهند کرد. از طرفی در صورت برد تاتنهام در این بازی، آن‌ها می‌توانند نایب قهرمانی خودشان را قطعی کنند.

منچستریونایتد بعد از صعود به لیگ اروپا از لیگ برتر دست کشیده و قرار است با بازیکنان ذخیره خود در این بازی به میدان برود.

اعداد در رویارویی تاتنهام - منچستریونایتد

۳

سه شکست از چهار شکست یونایتد در این فصل از لیگ برتر بعد از بازی لیگ اروپا در روز یکشنبه رخ داده است. این بار نیز باید ببینیم یونایتد شکست می‌خورد یا خیر.

۲۳

هری کین در لیگ برتر برابر ۲۵ تیم بازی کرده که جلوی ۲۳ تیم آن گلزنی کرده است. با این حال او در ۶ تقابلی که برابر یونایتد داشته هنوز موفق به گلزنی نشده است.

صفر

ژوزه مورینیو در چهار تقابلش با تاتنهام در وایت هارت‌لین نتوانسته به برد برسد. دو تساوی و دو باخت نتیجه ۴ بازی اخیر او در این ورزشگاه بوده است. او همچنین از سال ۲۰۰۵ نتوانسته تاتنهام را شکست بدهد.

۳۲

تاتنهام با ۳۲ شکست برابر یونایتد، بیش از هر تیم انگلیسی به این تیم باخته است. تاتنهامی‌ها در تاریخ خود ۷۷ بار برابر یونایتد شکست خوردند که ۸ شکست بیش از هر تیم دیگری بوده است.

آیا پوچتینو سزاوار انتقاد است؟

بعد از قطعی شدن قهرمانی چلسی در لیگ برتر، این سوال را می‌توان پرسید آیا بالاخره می‌توان از پوچتینو انتقاد کرد یا خیر. تیم او هم در فصل گذشته و هم فصل جاری تا آستانه قهرمانی پیش رفت ولی نتوانست به این مهم دست یابد. در دو سال گذشته، تاتنهام ۱۴۷ امتیاز در لیگ برتر کسب کرده که ۱۵ امتیاز بیش از هر تیم دیگری بوده است ولی آن‌ها در رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند و در تورنمنت‌های دیگر هم نتوانسته‌اند موفق شوند.

تاتنهام همچنین امسال در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با وجود بازیکنانی چون کریستین اریکسن، هری کین، دلی الی، اریک دایر و دنی رز حذف زودهنگامی داشت ولی هیچ‌کس از تیم او انتقاد نکرد. حالا به نظر می‌رسد زمان انتقاد از پوچتینو فرا رسیده چون او بیش از سه سال در لندن بوده و هنوز نتوانسته با وجود حفظ ستاره‌ها، تاتنهام را به قهرمانی سوق بدهد. از زمانی که او در سال ۲۰۱۴ هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت، پیشرفت خوبی در این تیم حاصل شد و اسپرز از رده پنجم به جمع ۴ تیم نخست آمد. بعد از پایان ضعیف فصل قبل که باعث شد نایب قهرمانی را هم تاتنهامی‌ها از دست بدهند، امسال همان اتفاق رخ داد و تاتنهام با وجود عملکرد خوب در خانه، نتوانست به چلسی کونته برسد.

تاتنهام و منچستریونایتد امروز (یکشنبه) در حالی در لیگ برتر رقابت می‌کنند که سهمیه تاتنهام برای لیگ قهرمانان قطعی شده و این تیم در صورت برد می‌خواهد نایب قهرمانی خود را قطعی کند.

یونایتد نیز با تیم دوم خود قرار است به میدان برود چراکه شانس چندانی برای کسب سهمیه ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج