۵۳۰۸۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تبعات جذب منشا؛ علیپور رفتنی می‌شود

با پرسپولیسی شدن گادوین منشا خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر زوج این بازیکن سیه چرده با مهدی طارمی هستند و در این میان هیچ کس به سرنوشت علی علیپور در پرسپولیس فکر نمی‌کند.

خبر ورزشی: با پرسپولیسی شدن گادوین منشا خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر زوج این بازیکن سیه چرده با مهدی طارمی هستند و در این میان هیچ کس به سرنوشت علی علیپور در پرسپولیس فکر نمی‌کند. مهاجمی که در فصل گذشته در اواسط نیم فصل دوم موتور گلزنی‌اش روشن شد و پاس‌های گل با ارزشی هم به مهدی طارمی داد. در حال حاضر علیپور با آمدن منشا سخت نگران وضعیت خود در پرسپولیس است و از اینکه فصل پیش راهی فوتبال روسیه نشده است، حسابی پشیمان شده و مجدد پیگیر انتقال خود به لیگ این کشور است.

مسئله دیگری که علیپور را حسابی ناراحت کرده قرارداد مالی پایین او با باشگاه پرسپولیس است. علیپور قبل از آغاز فصل پیش برای برگزاری مراسم ازدواج و تهیه منزل به پول نیاز داشت و از آنجا که مبلغ قراردادش زیر ۱۰۰ میلیون بود به پیشنهاد علی‌آکیر طاهری قرارداد ۴ ساله جدیدی با مبلغ ۳۰۰ میلیون با باشگاه پرسپولیس امضا کرد. بعد از آغاز فصل بود که علیپور متوجه شد مبلغ قراردادش کمتر از یک سوم اکثر همبازیانش هست و از این‌رو مدیربرنامه‌های او از طاهری خواست قرارداد ۳۰۰ میلیونی را حداقل به ۵۰۰ میلیون افزایش دهد.

خواسته مالی علیپور به هیچ وجه عملی نشد و او تا ۳ سال آینده باید به همین مبلغ قرارداد (سالی ۲۵ درصد افزایش) در پرسپولیس بماند و همین مسئله باعث شده او برای جدایی از این باشگاه بیش از پیش علاقمند شود. باشگاه پرسپولیس فقط در یک صورت راضی به جدایی علیپور خواهد شد و اینکه او پیشنهاد خارجی داشته باشد و از ترانسفر سود خیلی خوبی ببرد. در غیر اینصورت او مجبور است در پرسپولیس مانده و با شرایطش کنار بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد د

      حیفه بازیکن به این خوبی رو اذیت کنید. حالا که دو تا بازیکن خوب تو حمله داریم و امیری هم میتونه در مواقع اضطراری جایگزینشون بشه،میتونید بذارید علیپور بره یه تیم خوب تا پیشرفت کنه دوباره در آینده برگرده تیمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج