۵۳۰۷۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عزتی: با دست خالی و هیچی قهرمان شدیم

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران، گفت: می‌خواستند نفت را به اراک یا رشت بفرستند که مشخص نیست در این صورت چه شرایطی در انتظار تیم نفت تهران بود.

خبرگزاری فارس: علیرضا عزتی در خصوص قهرمانی تیم فوتبال نفت تهران در جام حذفی، گفت: ما امسال واقعاً شرایط سختی داشتیم همانطور که سال گذشته روزهای سختی را سپری کردیم. البته فصل قبل ما زمین برای تمرین کردن داشتیم اما امسال از این موضوع هم مضیقه بودیم و هر روز با استرس در تمرینات حاضر می‌شدیم. با همه این شرایط بازیکنان نفت غیرت به خرج داده و توانستند در این شرایط سخت قهرمان شوند. بازیکنان فوتبال همگی خوب هستند اما باور کنید بازیکنان نفت یک سر و گردن از همه بالاتر هستند. بازیکنان نفت تا آخرین روز برای قهرمان شدن جنگیدند و می‌توانم ادعا کنم که ما با هیچی قهرمان جام حذفی شدیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده چه شرایطی برای نفت رقم خواهد خورد، افزود: وضعیت ما مثل سال گذشته است، ۵ سال قبل قرار بود تیم نفت به اراک فرستاده شود که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. الان هم می‌بینید که بیشتر بازیکنان پرسپولیس و استقلال نفتی هستند. بعد از آن هم قرار بود نفت را به رشت بفرستند که خوشبختانه این اتفاق هم نیفتاد. چون مشخص نبود چه آینده‌ای در انتظار نفت باشد. وضعیت ما مشخص نیست اما جا دارد از کلیه کسانی که از ابتدای فصل با ما بودند اما به خاطر برخی مسائل از ما جدا شدند قدردانی کنیم. رحیم ایرانیان یک نفتی بود که خواسته یا ناخواسته از ما جدا شد همچنین از آقای علیپور باید قدردان باشم که زحمات زیادی برای ما کشید. همچنین ماساژورهای ما که ۵ ماه بدون پول کار کردند.

عزتی در مورد اینکه قصد دارد مدال قهرمانی خود در جام حذفی را به خانواده یک شهید مدافع حرم اهدا کند، افزود: نه تنها من بلکه کلیه بچه‌های شهریار به شهدای مدافع حرم احترام ویژه‌ای می‌گذاریم اما شهید مصطفی صدرزاده یک فرد ویژه برای ما بود که همه ما ارادت خاصی به او و خانواده‌اش داریم، متأسفانه قسمت نشد که گل بزنم تا عکس این شهید را زیر پیراهنم نشان دهم اما امروز به همراه دوستانم مدال قهرمانی خودم را به خانواده این شهید والامقام اهدا می‌کنم تا قدردان زحمات او و امثال او باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج