۵۳۰۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری: استقلال نوسان زیادی داشت

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه استقلال در لیگ شانزدهم نوسان زیادی را از خود نشان داد، گفت: این تیم دو نیم فصل متفاوت را سپری کرد.

خبرگزاری مهر: محمود فکری در خصوص لیگ شانزدهم که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید گفت: امسال تغییری را از لحاظ کیفی و فنی در لیگ شانزدهم ندیدیم. شاید علت اصلی آن تعطیلی های پی در پی بود که لیگ را از مسیر اصلی اش تا حدودی خارج کرد و این تعطیلات تاثیر بسزایی بر روند تاکتیکی تیم ها گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر چه در مجموع همه چیز به سود تیم ملی تمام شد اما خود لیگ متضرر شد و ما شاهد بودیم که تیم ها چندین بار بدنسازی کردند و نتوانستند دور رفت خوبی را پشت سر بگذارند اما در دور برگشت و بازی های پی در پی تا حدودی شاهد نتایج پرگل و بازی های زیبا بودیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ شانزدهم بازیکن پدیده ای را مشاهده کردید یا خیر؟ گفت: نمی توانم درمورد بازیکن خاصی صحبت کنم چون چندین سال است که پدیده ای در فوتبال ما وجود ندارد و شاهد بازیکنی که بتواند چشم ها را به خود خیره کند نبودیم.

وی افزود: در سال های پیش بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی، فرهادی مجیدی، کریم باقری، علی دایی و مهدی مهدوی کیایی حضور داشتند که تداوم زیادی داشتند و توانستند چشم ها را به خود خیره کنند اما این روزها فوتبال ما از چنین بازیکنانی محروم است و تنها به بازیکنانی دل خوش می کنیم که شاید چند بازی عملکرد قابل قبولی دارند و به یکباره افت می کنند.

محمود فکری درخصوص شرایط استقلال در لیگ شانزدهم نیز گفت: آبی پوشان با توجه تغییراتی که در ابتدای فصل برای آنها به وجود آمد شروع خوبی نداشتند و حتی برخی هفته هواداران نگران تیمشان بودند اما رفته رفته شرایط عوض شد و استقلال بازی به بازی بهتر و نتایج قابل قبولی هم کسب کرد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: شاید بسته شدن پنجره نقل و انتقالات توفیقی بود تا منصوریان از بازیکنان جوانش استفاده کند و دیدید که با همان جوانان توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. اگر چه در برخی موارد تغییرات و جابجایی در چیدمان تیم به ضرر استقلال تمام می شد و در هر بازی آبی پوشان با یک ارنج به میدان می رفتند اما در مجموع پیروزی های خوبی به دست آوردند و در پایان فصل هم دیدیم در رده دوم لیگ شانزدهم قرار گرفتند.

فکری درباره عملکرد آبی پوشان در لیگ قهرمانان گفت: استقلال شروع خوبی در لیگ قهرمانان داشت و توانست به دور بعد صعود کند و این نشانگر است این تیم برای این مسابقات برنامه ریزی دقیقی کرده و امیدوارم این موفقیت تداوم پیدا کرده و بار دیگر این تیم قهرمان آسیا شود.

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط نفت مسجد سلیمان که توانست در هفته های آخر در لیگ یک باقی بماند گفت: خدا را شکر که توانستیم با کمک بازیکنان و هواداران نفت در لیگ یک باقی بمانیم. البته سال سختی برای من بود چه در زمانی که در نساجی قائم شهر بود و چه زمانی که به نفت مسجد سلیمان آمدم و کار سختی در پیش داشتم اما با توجه به اینکه مجموعه نفت همدل بودند و تلاش زیادی برای موفقیت تیم داشتند کار برای من شیرین تر شد و توانستیم با وحدت و همدلی که بین همه اعضای تیم و طرفداران بود در لیگ یک باقی بمانیم.

فکری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در سال آینده هم در نفت مسجد سلیمان می ماند یا خیر گفت: صحبت هایی با مسئولان تیم انجام دادم امیدوارم بتوانم در این تیم بمانم و در فصل آینده یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج