۵۳۰۵۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راهکار میزبانى مشترک سرخابى‌ها در آسیا

تداخل بازى دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا برنامه ریزى دو تیم در این رقابت ها با چالش همراه شود.

ورزش سه: استقلال و پرسپولیس با کسب رده دوم گروه خود باید در اول جدال مرحله حذفى به عنوان میزبان به مصاف رقباى خود بروند.

مساله اى که با توجه به اینکه استادیوم آزادى به عنوان میزبان مشترک دو تیم شناخته مى شود، با تداخل در تمرین و ... همراه شده است.

درهمین راستا حامد مومنی، عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه می‌کند: در این بین تنها مشکل ما برای بازی دوم فقط تمرین تیم‌های پرسپولیس و لخویاست که آن را هم در ورزشگاه آزادی نمی‌گذاریم و طی یکی دو روز آینده ورزشگاه محل تمرین دو تیم مشخص می‌شود تا این مشکل هم برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف قوانین بین‌المللی مبنی بر اینکه نباید در ۴۸ ساعت دو دیدار در یک ورزشگاه برگزار شود چیست، گفت: این موضوع برای زمانی است که یک دیدار رسمی با یک دیدار داخلی کشورها از لحاظ برنامه‌ریزی دچار تداخل شده و نهادهای بین‌المللی به فدراسیون یک کشور اجازه نمی‌دهند بازی‌های رسمی را با بازی‌های داخلی کشورهایشان دچار تداخل کنند اما زمانی که هر دو بازی مربوط به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و چون هر دو تیم طبق قرعه در فاصله ۲ روز میزبان شده‌اند و ورزشگاهشان نیز مشترک است، پس قاعدتاً از لحاظ قوانین بین‌المللی مشکلی برای برگزاری هر دو دیدار استقلال و پرسپولیس مقابل العین و لخویا طی دو روز پیاپی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج