۵۳۰۴۶۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بهتاش فریبا: کی‌روش ‌پاسخ ما را بدهد

استقلال توانست به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی صعود کند.

ایران ورزشی: استقلال توانست به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی صعود کند. بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال در خصوص بازی با التعاون و بردی که استقلال در این بازی به دست آورد اینطور می‌گوید: «بازی با التعاون شرایط خاصی برای بازیکنان و هم خود ما داشت، از این جهت که نمی‌دانستیم رویارویی با چه تیمی در مرحله بعد برای استقلال بهتر خواهد بود. در نشست با کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که در دیداری که یک طرف آن بازی در ورزشگاه آزادی و حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر باشد، گزینه مناسبی خواهد بود تا اینکه هر دو دیدار رفت و برگشت بیرون از خانه باشد. التعاون مقابل ما بی محابا بازی‌ می‌کرد و سیستم‌شان تقریبا ۳-۴-۳ بود و بیشتر عوامل نفوذی گذاشته بودند تا بلکه با زدن ۴ گل به استقلال، شانس زیادی برای صعود پیدا کنند. وقتی گل اول را به ثمر رساندیم، شرایط برای‌شان سخت شد و تنها هدف‌ آنها برتری بود که به آن هم نرسیدند. در نیمه نخست بازیکنان ما خوب نبودند و شرجی بودن هوا هم تأثیر گذاشته بود.»در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن است تا استقلال تقویت شود؟ بهتاش در پاسخ می‌گوید:«مهم‌ترین مساله برای ما حفظ بازیکنانی است که قراردادشان امسال به پایان می‌رسد. باید قرارداد آنها تمدید شود تا اگر نیازی به بازیکن بود، بتوانیم یار بگیریم.»
اینکه گفته می‌شود وریا غفوری در فهرست خروجی قرار گرفته است، صحت دارد؟ مدیرفنی استقلال در این ارتباط اینطور پاسخ می‌دهد:«خیر، وضعیت وریا خوب می‌شود و برمی‌گردد. او بازیکن تیم ملی ماست.» فکر می‌کنید چرا کاوه رضایی به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ بهتاش پاسخ می‌دهد:«تعجب می‌کنم چرا کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. او مهاجمی است که هم گل زده و هم بیشترین پاس گل را داده است. نوع فوتبالش هم به گونه‌ای است که به سیستم کی‌روش می‌خورد. او دو بار بهترین بازیکن تیمش در لیگ قهرمانان آسیا شده است. به نظرم، کی‌روش باید پاسخ این سوال را بدهد که چرا او به تیم ملی دعوت نمی‌شود.»

حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده که رضایی قصد دارد از استقلال به تیمی برود که دیده شده و به تیم ملی دعوت شود. فریبا در پاسخ می‌گوید:«فکر نمی‌کنم این مساله ربطی به دعوت شدنش به تیم ملی داشته باشد. دعوت یک بازیکن به کیفیت و اعتقادی است که سرمربی به او دارد. از نظر من، جای رضایی در تیم ملی خالی است.»صحت دارد که فرشید باقری با پرسپولیس به توافق رسیده است؟ مدیرفنی استقلال در این زمینه می‌گوید:«او یکسال دیگر با ما قرارداد دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشقس کیروش باکارنامه خیلی خوبش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج