۵۳۰۴۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

منشا بیاید تکلیف امیری چه می‌شود؟

وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس یا به عبارت درست‌تر بهترین و موثرترین مهره برانکو بود.

ایران ورزشی: وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس یا به عبارت درست‌تر بهترین و موثرترین مهره برانکو بود. امیری این عملکرد را در حالی ارائه داده که فصل اول حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذاشت و برعکس بازیکنانی مثل حسین ماهینی و سیدجلال حسینی سابقه حضور در تیم بزرگی مثل پرسپولیس را نداشت. امیری در این فصل هم در پست مهاجم هم در پست هافبک چپ به میدان رفت و در هر دو پست عالی بود اما با حضور منشا در جمع سرخ‌ها شرایط برای او هم دشوار خواهد شد. طبیعتا حالا همه از زوج منشا- طارمی برای فصل بعد حرف می‌زنند که در این شرایط وحید امیری باید در پست هافبک چپ بازی کند.
این تغییر البته باعث خواهد شد یکی از بین مسلمان، رفیعی یا احمدزاده از ترکیب اصلی بیرون بماند که این هم شدنی به نظر نمی‌رسد. از طرفی وقتی بحث انتقال صادق محرمی به هافبک راست کشیده شود ماجرا پیچیده‌تر خواهد شد . با این حال اگر علیپور را ذخیره‌ای بی سر و صدا برای منشا و طارمی بدانیم باید اینطور تصور کنیم که فصل آینده پست اصلی امیری هافبک چپ خواهد بود و ترافیک در این خط هم زیاد خواهد بود. با وجود اینکه فعلا فقط حضور دو بازیکن در فصل آینده قطعی شده گمانه زنی‌ها درباره تغییرات خط میانی و خط دفاعی زیاد است و بعید نیست برانکو مجبور به بیرون گذاشتن یکی از مهره‌های اصلی‌اش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج