۵۳۰۳۳۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مختاری‌فر:‌ استقلالی‌ها نباید مغرور شوند

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است، سرمربی آبی‌پوشان تهرانی باید راهی را که آغاز کرده است را با جدیت پیگیری و دنبال کند.

خبرگزاری فارس: یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است، سرمربی آبی‌پوشان تهرانی باید راهی را که آغاز کرده است را با جدیت پیگیری و دنبال کند.

جعفر مختاری‌فر اظهار داشت: استقلال در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فصل اخیر نتایج قابل توجهی کسب کرد و توانست از رده‌های پایین جدول به رده دوم صعود کند.

وی افزود: از سوی دیگر شاگردان علیرضا منصوریان از نظر فنی نیز بازی با کیفیتی ارائه دادند که تفاوت‌های زیادی با عملکرد آنها در نیم فصل نخست داشت.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: در نیم فصل نخست بسیاری از هواداران استقلال، کارشناسان و حتی جمع زیادی از پیشکسوتان باشگاه به عملکرد منصوریان انتقاد می‌کردند که این انتقادها در اکثر موارد درست بود، زیرا این تیم در 10 بازی نخست لیگ برتر هیچ نشانی از استقلال همیشگی نداشت.

* منصوریان انتقادپذیر است

مختاری‌فر گفت: یکی از ویژگی‌های خوبی که منصوریان هم در دوره بازیگری و هم در زمان نشستن بر صندلی هدایت تیم‌ها داشته و دارد، انتقادپذیری است.

وی بیان داشت: به همین دلیل سرمربی تیم فوتبال استقلال هرگز در برابر منتقدان، موضع‌گیری منفی نداشت و با رفع نقاط ضعف تیم و لحاظ کردن توصیه پیشکسوتان، توانست تیم خود را سامان دهد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: از سوی دیگر منصوریان در اواسط راه به جوانان حاضر در تیم خود ایمان آورد و مزد صبر، تلاش، انتقادپذیری و اعتماد به جوانان را با موفقیت در لیگ برتر و رسیدن به عنوان نائب قهرمانی، کسب سهمیه آسیا و صعود از گروه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گرفت.

مختاری‌فر ادامه داد: حال اگر سرمربی جوان آبی‌پوشان تهرانی می‌خواهد مسیر موفقیت را ادامه داده و در مسابقات آسیایی نیز موفق باشد، باید راهی را که از اواسط لیگ برتر آغاز کرده را با قدرت و جدیت ادامه دهد.

وی در پایان اظهار داشت: از سوی دیگر منصوریان نباید از موفقیت‌های فعلی تیمش مغرور شود، چرا که کوچک‌ترین غفلتی، از استقلال در مسابقات آسیایی ناکام بزرگ می‌سازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امیر

      نیست سه گانه بردن بایدم مغرور شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج