۵۲۹۹۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: باز هم نتوانستیم تیر خلاص را بزنیم

آقای خاص با وجود راهیابی تیمش به دیدار نهایی، از عملکرد تیمش رضایت کامل ندارد.

طرفداری: آقای خاص با وجود راهیابی تیمش به دیدار نهایی، از عملکرد تیمش رضایت کامل ندارد.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد به دنبال تساوی 1-1 تیمش برابر سلتاویگو و راهیابی شیاطین سرخ به دیدار نهایی لیگ اروپا، بار دیگر از تمام کنندگی ضعیف تیمش گله کرد.

به گزارش تارنمای رسمی باشگاه منچستریونایتد، مورینیو پس از بازی گفت:

وقتی بهترین تیم دیدار رفت بوده باشید، باید کار را یک سره کنید. ما چنین نمی کنیم، زیرا هرگز تیر خلاص را نمی زنیم و از فرصت های خود بهره نمی بریم. آنگاه در زمین خودی تحت فشار قرار می گیریم و بازی از دست ما در می رود و این در حالی است که تیم حریف عاری از هرگونه مسئولیت و فشاری است و همین موجب می شود حریف بازی بسیار سختی را برای ما رقم بزند. این گونه است که باید تا آخر زجر بکشیم و تا ثانیه آخر همه چیز امکان پذیر می ماند. بازیکنان من شگفت انگیز ظاهر نشدند ولی جنگیدند؛ آن ها هر چه در توان داشتند را گذاشتند و من واقعا برای آن ها خوشحالم زیرا ما پس از 14 بازی به دیدار نهایی راه یافته ایم و چنین حسی خوشایند است.

آقای خاص همچنین در مورد اخراج اریک بایی در دقایق پایانی که موجب شد دیدار فینال برابر آژاکس را در تاریخ ۳ خرداد از دست بدهد، افزود:

صحنه درگیری را ندیدم ولی او شگفت انگیز بود. این بازی تا لحظه آخر برای تمامی افراد احساسی بود. برخی بهتر از دیگران رفتارشان را کنترل کردند. به عقیده من کارتی که داده شد، کارت اشتباه بود. دادن کارت اشتباه در چنین موقعیتی تازه نیست و به نظرم اریک کمی خامی کرد. از صحنه درگیری چیزی نمی دانم اما ما بازیکنی بسیار مهم را برای دیدار پایانی از دست دادیم و جانشینان بسیاری برای وی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج