۵۲۹۸۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در مصاحبه با بی تی اسپورتس

فردیناند: هیچ تیم انگلیسی در سطح رئال نیست

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد فاصله این تیم و دیگر تیم های انگلیسی با سطح تیمی مثل رئال مادرید را زیاد می داند.

ورزش سه: ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد فاصله این تیم و دیگر تیم های انگلیسی با سطح تیمی مثل رئال مادرید را زیاد می داند.

رئال مادرید شب گذشته یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان راه یافت؛ در حالی که فوتبال انگلیس تنها لسترسیتی را در جمع 8 تیم پایانی این رقابت ها داشت و آخرین قهرمانی تیمی از انگلیس در لیگ قهرمانان به سال 2012 توسط چلسی بر می گردد.

فردیناند در همین رابطه گفت: « رئال برای هفتمین بار متوالی در نیمه نهایی حاضر بود و برای سومین بار در ۴ سال اخیر به فینال راه یافت. اینکه رئال، بارسا، یووه و بایرن هر سال به مراحل پایانی صعود می کنند، شگفت آور نیست. آنها هر سال نقاط ضعف شان را پوشش داده و به تیمی بهتر تبدیل می شوند؛ در حالی که تیم های انگلیسی سال به سال خودشان را تکرار می کنند.

الان شرایط به گونه ای است که ستاره های برتر حاضر در فوتبال انگلیس، پیشنهاداتی جدی از رئال و بارسا دارند و بی میل به جدایی نیستند. هازارد را رئال می خواهد و کوتینیو را بارسا. معتقدم تیم های انگلیسی باید بهترین بازیکنان شان را حفظ کنند. هیچ بازیکنی دوست ندارد رئال را به مقصد تیمی انگلیسی ترک کند؛ چون استاندادهای رئال را تیمی در انگلیس ندارد و تنها چلسی کمی به سطح رئال نزدیک است.»

فردیناند افزود: « تیم‌های انگلیسی در بالاترین سطح اروپا نیستند. پول زیادی به فوتبال انگلیس تزریق می‌شود ولی به نظر می‌رسد همه تیم‌های انگلیسی در دوران گذار هستند. چلسی نزدیک‌ترین تیم انگلیسی به استاندارد اروپاست که ترکیب اصلی باثبات و خوبی دارد. به نظرم ژوزه مورینیو هنوز به دنبال ترکیب اصلی خود است و بابت بعضی از پست‌ها تردید دارد. تابستان بسیارمهمی پیش روی منچستریونایتد است.

اگر در انتهای فصل، منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شود، من آن را به چهارم شدن در لیگ ترجیح می‌دهم؛ چون حداقل یک قهرمانی نیز کسب کرده‌اند. با این حال یونایتد از پیش قهرمان نیست و باید دو بازی دیگر انجام دهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج