۵۲۹۱۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فالکائو: سال بعد منتظر موناکو باشید

کاپیتان موناکو تاکید کرد تیمش در سال های آینده عملکرد بهتر در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

ایسنا: ‌به نقل از اسکای اسپورت، موناکو را باید شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دانست. این تیم با وجود اینکه با حضور در پلی‌آف جواز صعود به لیگ قهرمانان را به دست آورد اما عملکردی خیره کننده از خود نشان داد و توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند.

شاگردان لئوناردو یاردیم در نهایت با شکست در دو بازی رفت و برگشت برابر تیم آماده و پرستاره یوونتوس از دور رقابت ها کنار رفتند. یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خوب موناکو در فصل جاری رادامل فالکائو بود که بعد از حضور کابوس‌وار در لیگ انگلیس، به روزهای اوج خود برگشته است.

او بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان گفت: در کل باید بگویم که عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشتیم و لحظاتی شیرینی را رقم زدیم. موفق شدیم به نیمه نهایی این رقابت بزرگ راه پیدا کنیم اما باید اعتراف کنم یوونتوس بهتر و قوی‌تر بود و در نهایت هم توانست به فینال راه پیدا کند.

کاپیتان موناکو در پایان سخنانش ‌اضافه کرد: نتوانستیم از فرصت‌های زیادی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم. برای جبران شکست دور رفت از جان مایه گذاشتیم و همه راه‌های ممکن را امتحان کردیم. در سال‌های آینده بهتر خواهیم شد و منتظر موناکو قوی‌تر باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج