۵۲۸۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا مگویان در دفاع چپ؟

یکی از تصمیمات عجیبی که منصوریان روز گذشته قبل از بازی با التعاون عربستان گرفت این بود که مگویان را به جای میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی قرار داد.

ایران ورزشی: یکی از تصمیمات عجیبی که منصوریان روز گذشته قبل از بازی با التعاون عربستان گرفت این بود که مگویان را به جای میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی قرار داد.

در نیم‌فصل دوم فصل شانزدهم میلاد زکی‌پور به عنوان دفاع چپ در ترکیب استقلال قرار گرفت و در بازی‌هایی که حضور نداشت یعقوب کریمی در این پست بازی می‌کرد اما روز گذشته منصوریان در دوحه به مگویان در این پست بازی داد تا مشخص شود که سرمربی استقلال برای هر بازی یک ترکیب تازه رو می‌کند.

استقلال در بازی با التعاون با چند تغییر به بازی رفت و یکی از تغییرات این تیم هم مربوط به دفاع چپ می‌شد. منصوریان به غیر از امید ابراهیمی و کاوه رضایی به صورت چرخشی به بازیکنان خود بازی داده است و این تفکر سرمربی استقلال بارها توسط کارشناسان فوتبال نقد شده است.

تعدادی از کارشناسان این تفکر منصوریان را می‌پسندند و تعدادی دیگر آن را عامل ناکامی استقلال می‌دانند. منصوریان با همین تفکر چرخشی از مگویان در دفاع چپ استفاده کرد و ترجیح داد میلاد زکی‌پور و همچنین یعقوب کریمی را روی نیمکت بنشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج