۵۲۷۸۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فصل درخشان نیمار با وجود گلزنی کم

مهاجم بارسلونا با وجود این که آمار گلزنی اش نسبت به فصل‌های گذشته ضعیف‌تر بوده است اما فصل درخشانی را پشت سر گذاشته است.

ایسنا: ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، نیمار به ثبت فصلی فوق‌العاده‌ نزدیک است. با وجود اینکه مهاجم بارسلونا در گلزنی همچون فصل‌های گذشته عمل نکرده اما آمار خوبی بر جای گذاشته است. اگر رئال مادرید در یکی از سه بازی آخر خود امتیاز از دست بدهد، فصل برای مهاجم برزیلی درخشان‌تر به پایان خواهد رسید.

این مهاجم برزیلی بیش از دیگر هم بازی‌هایش پاس گل داده است. او ۱۰ پاس در لالیگا، یک پاس در کوپا دل ری و هشت پاس در لیگ قهرمانان اروپا برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است اما آمار گلزنی‌اش فاصله زیادی با آمار مورد نظرش داشته است. در حالی که لیونل مسی ۳۵ گل در لالیگا به ثمر رسانده است و لوییس سوارس با ۲۷ گل دومین گلزن برترین این رقابت‌هاست، نیمار تنها ۱۰ بار گلزنی کرده است. او در این مدت نه هت تریک کرد و نه دبل کرد.

نیمار آمارش را نسبت به اولین فصل حضورش در نوکمپ (۱۴ - ۲۰۱۳) بهتر کرد. او تحت هدایت خراردو مارتینو ۹ گل به ثمر رساند. در حالی که زیر نظر لوییس انریکه این آمار بهتر شد و تعداد گل‌هایش به ۲۲ گل در فصل ۱۵ - ۲۰۱۴ رساند. او در فصل پیش ۲۴ بار گلزنی کرد. به نظر می رسید مهاجم آبی‌اناری‌ها در فصل جاری بهتر کار کند اما با بهتر شدن دفاع‌های حریف و بدشانسی‌اش (۶ ضربه به تیر در لالیگا و دو ضربه به تیر در کوپا دل ری) آمار ضعیفی را بر جای گذاشت. با این حال آمار بازیکن برزیلی در مجموع لالیگا خوب است. او در ۷۷ بازی ۳۹ گل به ثمر رسانده است.

تنها نباید عملکرد نیمار را از لحاظ آمار گلزنی بررسی کرد. او از لحاظ تاکتیکی در سطح خیلی خوبی نسبت به دیگر بازیکنان بارسلونا قرار دارد و توانسته است در لحظات حساس تعیین کننده باشد. تنها اخراج کودکانه‌اش در دیدار برابر مالاگا که منجر به محرومیت سه جلسه‌ای او شد، نیمار در بیشتر لحظات خستگی ناپذیر نشان داده و فصل خوبی را پشت‌سر گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج