۵۲۷۵۳۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تمجید فیفا از تاریخ سازی فوتبال ساحلی ایران

سایت فیفا در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی باهاما پرداخت.

ایسنا: تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی باهاما با نتیجه‌ پنج بر سه ایتالیا را شکست داد و بر سکوی سوم جهان ایستاد، تا بهترین نتیجه‌ ایران در این مسابقات به دست بیاید. در واقع این بهترین عملکرد یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی بود.

سایت فیفا با تمجید از تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی ایران نوشت: ایران توانست جام جهانی فوتبال ساحلی را با افتخار به پایان برساند. پیروزی برابر ایتالیا در دیدار رده‌بندی باعث شد تا بهترین نتیجه‌ یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی به دست بیاید.

ایران و ایتالیا در مرحله گروهی رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که البته در آن بازی ایتالیایی‌ها با نتیجه‌ پنج بر چهار پیروز مسابقه شدند. در مسابقات رده بندی درخشش محمد احمدزاده که توانست برای تیم‌ ‌ملی ایران هت تریک کند تاثیر مهمی در این پیروزی داشت. همچنین مسلم مسیگر و محمد مختاری دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساند تا ایران ضمن جبران شکست بازی مرحله گروهی عنوان سومی این مسابقات را به دست بیاورد.

در دیدار نهایی بامداد امروز (دوشنبه) برزیل موفق شد با شکست قاطع تاهیتی که با نتیجه‌ شش بر صفر به دست آمد قهرمان مسابقات شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقوقهای چند صد میلیونی فوتبالیستهای چمنی کوفت بازیکنان حرفه ای بشود که هیچ مقام جهانی ندارند

    • بدون نام

      فوتبال چمن از ساحلی بازان یاد بگیرن چه جوری بازی کنن بدون سرمایه وپشتوانه سوم جهان شدند واقعا شگفتی آفریدند دست همشون درد نکنه کارشون ستودنی هست این بازیکنها ومربی شون شایسته بهترین پاداشها هستن باید تقدیر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج