۵۲۴۹۴۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رکورددار جام در نبرد بدون جام؛

رحمتی سپاهان Vs رحمتی استقلال

تقابل مهدی رحمتی با تیمی که ۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در آن جشن گرفته یکی از جذابیت های هفته ی نهایی لیگ است.

ورزش سه: تقابل مهدی رحمتی با تیمی که ۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در آن جشن گرفته یکی از جذابیت های هفته ی نهایی لیگ است.

دیدار استقلال و سپاهان برای مهدی رحمتی نبردی متفاوت است. دروازه بان و کاپیتان حال حاضر استقلال که از فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد، 3 فصل در ترکیب سپاهان حضور داشت و نتایج خوبی با این تیم کسب کرد تا تقابل او با تیم سابق خود، نبردی جذاب و حساس در داخل زمین و جدول باشد.

رحمتی در سال ۸۳-۸۴ برای اولین بار به سپاهان پیوست و موفق شد در این فصل ۲۶ مسابقه در لیگ و ۶ مسابقه در آسیا در ترکیب اولیه سپاهانی ها قرار بگیرد. رحمتی پس از این حضور برای اولین بار راهی استقلال شد تا از سال ۸۴ تا ۸۶ پیراهن آبی ها را بر تن کند.

رحمتی در این دو فصل برای استقلال 25 مسابقه به میدان رفت که 14 بازی در لیگ چهارم و 9 بازی در لیگ پنجم بود. کاپیتان استقلال در این دو سال با استقلال یک قهرمانی لیگ را تجربه کرد تا بعد از قهرمانی با سپاسی در جام حذفی به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

دروازه بان استقلالی ها بعد از این دو فصل راهی مس کرمان شد و برای دو فصل در جمع کرمانی ها حضور داشت تا در ابتدای لیگ ۸۸-۸۹ دوباره به سپاهان بازگردد. رحمتی در بازگشت دوباره به سپاهان طلایی ترین روزهای خود را در این تیم تجربه کرد و موفق شد دو قهرمانی لیگ با این تیم کسب کند. رحمتی در این دو فصل ۶۲ مسابقه در لیگ، ۱۳ مسابقه آسیایی و ۵ دیدار حذفی را تجربه کرد تا یکی از ستونهای اصلی تیم قلعه نویی برای فتح دوباره لیگ برتر باشد.

دروازه بان اول حال حاضر استقلال بعد از جدایی از سپاهان دوباره راهی استقلال تهران شد تا دوران حضور او در جمع زردها به پایان برسد. رحمتی بعد از حضور در استقلال در لیگ یازدهم توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند و در لیگ دوازدهم نیز با عملکردی درخشان و ثبت رکورد در کلین شیت، برای چهارمین فصل پیاپی عنوان قهرمانی را تجربه کند. رحمتی در لیگ سیزدهم باز هم دروازه بان اول استقلال بود اما پس از چهار سال کسب عنوان قهرمانی، نتوانست با آبی ها قهرمان لیگ یا حذفی شود.

او در سه فصل حضور در استقلال در نوبت دوم ۹۱ بازی در لیگ، ۲۱ بازی در آسیا و ۱۱ بازی در جام حذفی را تجربه کرد و با آبی ها حتی به جمع ۴ تیم برتر آسیا نیز رسید اما در نهایت مجبور به جدایی از استقلال شد.

رحمتی در ابتدای لیگ پانزدهم برای بار سوم به استقلال پیوست و 24 بازی در لیگ و 3 بازی حذفی را تجربه کرد اما به عنوانی قهرمانی دست پیدا نکرد و با نایب قهرمانی در حذفی و سومی در لیگ سال خود را به پایان رساند.

مهدی رحمتی در ۱۰ فصل حضور در استقلال موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی شد تا بهترین دوران ورزشی خود را در این دو تیم تجربه کند. کاپیتان حال حاضر استقلال همواره در سالهای گذشته یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم خود بوده و حالا در حالی برابر سپاهان قرار می گیرد که بعد از درخشش در سالهای گذشته، لیگ شانزدهم را نیز بی جام ب پایان می رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایرج

      دوستان اگه کسی میخونه ج بده...رحتمی دقیقا چه فصل هایی برای استقلال بازی کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج