۵۲۳۷۸۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال یک اشتباه را چند بار تکرار می‌کند؟

با اینکه لیگ شانزدهم هنوز تمام نشده اما تیم‌ها برای خرید بازیکنان مورد نظر خود اقدام کرده‌اند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و در بازار نقل و انتقالات وارد شده و قرار است با بازیکنان دلخواه منصوریان وارد مذاکره شود و مثل فصل پیش این وظیفه به پندار توفیقی دبیر هیات مدیره واگذار شده است.

ایران ورزشی: با اینکه لیگ شانزدهم هنوز تمام نشده اما تیم‌ها برای خرید بازیکنان مورد نظر خود اقدام کرده‌اند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و در بازار نقل و انتقالات وارد شده و قرار است با بازیکنان دلخواه منصوریان وارد مذاکره شود و مثل فصل پیش این وظیفه به پندار توفیقی دبیر هیات مدیره واگذار شده است. در همین راستا پندار توفیقی در رابطه با آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اینطور توضیح می‌دهد: «منصوریان از ما خواسته فعلا قرارداد بازیکنان فعلی تمدید شود. ما هم صحبت‌های مقدماتی را انجام دادیم و در حال مذاکره هستیم تا قرارداد تمام بازیکنان فعلی تمدید شود.»

توفیقی در خصوص اینکه کاوه رضایی و امید ابراهیمی هم تمدید می‌کنند، می‌گوید: «صحبت‌های ابتدایی را با این 2 بازیکن نیز انجام دادیم. با توجه به شناختی که از این 2 بازیکن دارم، سعی می‌کنیم با آنها به توافق برسیم. هواداران از این بابت نگران نباشند چون هر 2 نفر جزو بازیکنان باتعصب استقلال هستند.»

دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به شایعاتی مبنی بر جذب بازیکنانی چون منشا و شجاعیان می‌گوید: «جذب بازیکنان جدید فقط در حد گمانه زنی است، چه بازیکنان خارجی و چه داخلی. با توجه به نیاز تیم طبیعی است که بازیکنان جدیدی هم جذب کنیم اما منصوریان هنوز فهرستی به ما نداده است که بخواهیم روی آن اقدام کنیم.»

دبیر هیات مدیره استقلال در خصوص وضعیت قرارداد منصوریان گفت: «قرارداد منصوریان با استقلال 3 ساله است. البته ‌بندی در قرارداد او بود که یا باید در پایان فصل کسب سهمیه کند و یا نظر هیات مدیره و کمیته فنی برای ماندن او مثبت باشد. خدا را شکر با این نتایجی که استقلال گرفت، فصل بعد هم در استقلال ماندنی است چون سهمیه استقلال قطعی شده است.»

توفیقی در پایان صحبت‌هایش از هواداران استقلال تقاضای کمک مالی دارد: «از هواداران می‌خواهیم حمایت مالی خوبی از باشگاه انجام دهند چون باید تا چند هفته دیگر در کوران نقل و انتقالات قرار بگیریم. ما در فصل جاری ۵ میلیارد بدهی خارجی‌ها را دادیم. یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز بدهی مالیاتی پرداخت شد. ما سامانه‌ای را به هواداران معرفی کردیم که آنها هفتگی به باشگاه کمک کنند. با مقامات ذیصلاح هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا به زودی حسابی برای کمک‌های مردمی و هواداران باز شود تا بتوانیم بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.»

به اینکه کاوه رضایی و امید ابراهیمی در استقلال ماندنی هستند یا نه کاری نداریم. فعلا هم نمی‌خواهیم بحث رقابت دوباره استقلال با پرسپولیس برای جذب بازیکن را باز کنیم. حتی به قرارداد سه ساله منصوریان با شرط و شروط هم کاری نداریم. مهم‌ترین بخشی که در حال حاضر باید به آن پرداخته شود این است که چرا دوباره پندار توفیقی مسوول نقل و انتقالات استقلال شده است؟

این اشتباه فصل پیش چقدر استقلال را آزار داد و بعدها مشخص شد که بندهای قرارداد بازیکنان باعث دردسر باشگاه شده است؟

بعد از آن ماجرا قرار براین شد که در فصل نقل و انتقالات مسوولان استقلال حواسشان به این مساله باشد و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی شخصی اصلح برای پیگیری قراردادهای بازیکنان انتخاب شود اما مثل اینکه باز هم استقلالی‌ها مشکلات فصل پیش را فراموش کرده‌اند و قرار است اشتباهات گذشته را از نو شروع کنند. به هرحال واگذاری مسوولیت مذاکره با بازیکنان به پندار توفیقی عجیب و قابل تامل است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ebi

      برای پرسپولیس خوبه ولی برای استقلال عیب

    • بدون نام

      این سایت همش ضد استقلال حرف میزنه جدی نگیرین

    • علیرضا 8

      اقای خبری شما اگه عیب استقلال رو میگی لطفی کن عیب بقیه تیما رو هم بگو لطفا یا اینکه بی زحمت نظرت رو واسه خودت نگه دار خواهشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج