۵۱۵۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ترابی: دوست دارم به لالیگا بروم

سایپا از همه چیز خبر دارد اما مهدی ترابی نه. مدیرعامل سایپا از سه پیشنهاد تیم‌هایی از بوندس لیگا برای صید ستاره ۲۲ ساله تیم ملی رونمایی می‌کند اما ترابی در جریان نیست و نمی‌داند آیا پیشنهادی برای او به دست باشگاه رسیده یا نه.

ایران ورزشی: سایپا از همه چیز خبر دارد اما مهدی ترابی نه. مدیرعامل سایپا از سه پیشنهاد تیم‌هایی از بوندس لیگا برای صید ستاره ۲۲ ساله تیم ملی رونمایی می‌کند اما ترابی در جریان نیست و نمی‌داند آیا پیشنهادی برای او به دست باشگاه رسیده یا نه. گویا باشگاه پرسپولیس نیز پدیده سایپا را در تیررس قرار داده اما رضایتنامه او برای هیچ یک از تیم‌های ایرانی صادر نخواهد شد. سایپا فقط ترابی را به اروپا ترانسفر می‌کند و این یکی از اهداف اصلی این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است.

مهدی ترابی؛ بی‌شک او جزو بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است. فوتسالیست سابق منتخب کرج حالا در فوتبال نامی برای خود دست و پا کرده. آنقدر که پرسپولیس مشتری پر و پا قرصش است و البته تیم‌های اروپایی نیز نیم نگاهی به صید او دارند. صید بازیکنی ۲۲ ساله که کارلوس کی‌روش هم اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی‌اش دارد و البته یک پای ثابت فهرست تیم ملی در دو سال اخیر بوده.

باشگاه سایپا اما علاقه‌ای به انتقال ترابی به تیم‌های ایرانی ندارد. حتی پرسپولیس که عنوان قهرمانی را به دست آورده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مدعی حضور در مراحل بالاتر است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید: «هیچ پیشنهادی برای مهدی ترابی از طرف پرسپولیس دریافت نکردیم و اگر قرار باشد با جدایی او موافقت کنیم هم تنها علاقه‌مند هستیم به اروپا ترانسفر شود. دوست داریم مهدی در صورت جدایی از ما به کشوری برود که فوتبالش به سطح آن بخورد و ضمن مطرح شدن از اعتبار فوتبال ایران نیز دفاع کند. ترابی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و تنها رضایتنامه او را برای حضور در اروپا صادر می‌کنیم. البته ما با مدیران پرسپولیس و آقای طاهری رابطه صمیمانه‌ای داریم اما واقعیت این است که دوستان ما در این باشگاه هرگز درخواستی برای جذب ترابی ارائه نکردند و هیچ بحثی در این خصوص انجام نشده است.»

درویش آب پاکی را روی دست پرسپولیس می‌ریزد و تاکید می‌کند رضایتنامه ترابی را هرگز به نام این تیم صادر نخواهد کرد: «اگر هم پرسپولیسی‌ها درخواستی داشته باشند، ما رضایتنامه ترابی را به هیچ عنوان صادر نمی‌کنیم چون رضایتنامه ترابی باید در مسیر پیشرفت این بازیکن صادر شود. اگر قرار باشد او در ایران به فوتبالش ادامه بدهد که در سایپا کارش را دنبال می‌کند. ضمن اینکه ترابی در لیگ امسال مدت زیادی مصدوم بود و به تازگی آماده شده و در ترکیب سایپا قرار گرفته است.»

مدیرعامل سایپا اما از پیشنهادهای اروپایی ترابی رونمایی می‌کند. پیشنهادهایی که به اعتقاد او در اختیار باشگاه سایپا است تا به آنها پاسخ داده شود: «چند پیشنهاد اروپایی برای ترابی به دست ما رسیده و اگر به این نتیجه برسیم که تیم‌های اروپایی خواهانش به پیشرفت این بازیکن کمک می‌کنند فقط برای حضور در اروپا رضایتنامه‌اش را صادر می‌کنیم. سه تیم از بوندس لیگای آلمان ترابی را می‌خواهند و امیدوارم با یکی از آنها برای انتقال بازیکن جوان تیممان به توافق برسیم.»

مهدی ترابی اما کلید ماجرا است. بازیکنی که طی دو، سه فصل اخیر پیشرفت خیره کننده‌ای داشته و حتی در مقطعی به ترکیب اصلی تیم ملی نیز رسیده. ترابی در گفت و گو با ایران ورزشی درباره بحث حضور در پرسپولیس می‌گوید: «واقعیتش هیچ خبری ندارم. پرسپولیس با من صحبت نکرده و اصلا در جریان نیستم که چه اتفاق‌هایی رخ داده است. فقط در رسانه‌ها صحبت‌های آقای درویش را خواندم. او گفته بود از پرسپولیس پیشنهادی نرسیده، پس فعلا خبری نیست و من هم مذاکره‌ای انجام نداده ام.»

از بوندس لیگا به عنوان مقصد بعدی ترابی یاد می‌شود. او از این موضوع هم بی خبر است: «دریافت پیشنهاد از بوندس لیگا را هم شنیدم اما باید به باشگاه بروم تا ببینم شرایط چگونه است. هدف من بازی در اروپا است. باید منتظر بمانم فصل تمام شود و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. دوست دارم راهی اروپا شوم، تیم خوبی هم پیشنهاد بدهد با هماهنگی باشگاه سایپا جدا می‌شوم تا به اهدافم برسم. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرم به پیشرفتم کمک کند و بتوانم باعث افتخار فوتبال ایران بشوم.»

ترابی دوست دارد به کدام یک از لیگ‌های اروپایی برود؟ انتخاب او اسپانیا است: «به بازی کریس رونالدو علاقه دارم. علاقه‌مندم به لالیگا بروم و روزی در این لیگ معتبر بازی کنم. این یکی از اهداف اصلی من در فوتبال است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتمامیره رعال مادرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج