آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۵۱۴۲۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ذوب‌آهن و آغاز جدال با لشکر کرانچار

تیم فوتبال ذوب آهن روز گذشته موفق شد سومین پیروزی خود را در چهار دیدار اخیر کسب کند تا هم در آسیا و هم در لیگ شرایط مناسبی داشته باشد.

ورزش سه: آخرین پیروزی ذوب آهن در لیگ مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم رقم خورد و آنها برای کسب دهمین پیروزی فصل خود تا هفته بیست و هفتم صبر کردند و در خانه پیکان این تیم را شکست دادند.

تیم ذوب آهن که پس از ورود مجتبی حسینی نتایج مطلوبی کسب کرده بود، به یکباره دچار افت محسوسی شد و جایگاه سومی خود را به تیم استقلال تهرانی داد که در نیم فصل دوم اوج گرفته بود.

سبزپوشان اصفهانی اما پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بحرانی به شرایط خوب خود بازگشتند و از چهار دیدار گذشته خود در لیگ و آسیا ۳ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان، شاگردان مجتبی حسینی را در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ۷ امتیاز به رتبه دوم گروه رسانده و در لیگ برتر هم تیم ذوب آهن یک تساوی مقابل صنعت نفت و یک پیروزی مقابل پیکان کسب کرده است.

تیم ذوب آهن با پیروزی روز گذشته موفق شد پس از یک روز دوباره به جایگاه چهارمی خود بازگردد و همچنان با امیدواری زیادی به سه دیدار پیش رو بیاندیشد. نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط مناسبی دارد و در دیدار بعدی خود مقابل العین می تواند با کسب نتیجه مطلوب در فولادشهر به صعود از گروه دشوار خود امیدوارتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج