۵۱۳۲۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رضاییان در نزدیکی گوچی و جهانبخش

رامین رضاییان بعد از جدایی از پرسپولیس با چند پیشنهاد جدی اروپایی مواجه شده است.

ایران ورزشی: رامین رضاییان بعد از جدایی از پرسپولیس با چند پیشنهاد جدی اروپایی مواجه شده است. این بازیکن که خودش هم اعلام کرده قصد دارد از طریق یکی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس یعنی محمدرضا مهدوی راه رفتن به اروپا را طی کند، هفته آینده برای نهایی کردن قرارداد خود با یک تیم هلندی راهی این کشور می‌شود.

محمدرضا مهدوی درباره آخرین وضعیت حضور رامین رضاییان در فوتبال اروپا گفت: «رامین پیشنهادهای خوبی از بلژیک، هلند و اتریش داشت که در نهایت به این جمع بندی رسیدیم حضور او در تیم هلندی برای آینده‌اش خیلی بهتر است. مذاکرات ما با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است آنها بلیت پرواز برای حضور رامین در آزمایش پزشکی را بفرستند تا روز یکشنبه عازم این کشور شود. پیشنهادی که آنها داده‌اند یک قرارداد 2 ساله است.»

وی درباره نام این تیم هلندی گفت: «فعلا تا قطعی شدن حضور رضاییان در تمرینات این تیم نامی از آن نمی‌بریم اما باید بگویم بازیکنان ایرانی سابقه بازی در آن را نداشته‌اند.»

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس درباره دلایل انتخاب این تیم هلندی برای مدافع ملی‌پوش ایران گفت: «کی‌روش نگاه ویژه‌ای روی بازیکنان ایرانی دارد که در اروپا بازی می‌کنند ضمن اینکه در سال منتهی به جام جهانی برای رامین اهمیت زیادی دارد که در یک تیم اروپایی بازی کند، نه تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شود و در نهایت اینکه ترانسفر بازیکن به تیم‌های اروپایی بزرگ از تیم‌های هلندی راحت‌تر است و رضاییان بعدا می‌تواند پله‌های ترقی را طی کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج