۵۱۲۷۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لک: به دنبال متفاوت‌ترین فصل فوتبالی بودم

دروازه‌بان سایپا می‌گوید تلاش کرده بهترین فصل را از نظر فنی پشت سر بگذارد و امیدوار به تداوم این روند است.

ورزش سه: دروازه‌بان سایپا می‌گوید تلاش کرده بهترین فصل را از نظر فنی پشت سر بگذارد و امیدوار به تداوم این روند است.

حامد لک درباره شرایط سایپا گفت: بعد از دو باخت پیاپی به دنبال پیروزی مقابل تیم خوب نفت تهران بودیم که خدا را شکر با تدابیر آقای فرکی، کادر فنی و تلاش بازیکنان به دست آمد و با همدلی همه تیم توانستیم شرایطمان را بهتر کنیم تا آرامش بیشتری برای ادامه فصل فصل داشته باشیم.

او با بیان اینکه آقای دایی قابل احترام و مربی کاربلدی است و تیم با شخصیتی دارد، اظهار کرد: خوشبختانه به این برد رسیدیم و تقریبا از پایین جدول فاصله گرفتیم اما هنوز کار تمام نشده و چهار بازی پیش رو داریم که با روحیه بالا و شرایط خوب تیم، کسب نتیجه از آنها دور از دسترس نیست.

دروازه‌بان سایپا درخصوص بازی پیش رو با استقلال خوزستان عنوان کرد: تمام مسابقات در نیم‌فصل دوم شرایط سخت و تقریبا یکسانی دارد و به غیر از تیم، همه بازیکنان تلاش می‌کنند در هفته‌های پایانی بهترین عملکرد را داشته باشند؛ استقلال خوزستان تیم آسیایی و جنگنده‌ای است ولی ما هم کادر فنی و نفرات خوبی داریم که می‌توانیم برای این تیم مشکل‌ساز شویم.

لک با اشاره به نتایج سایپا گفت: در نیم‌فصل دوم فقط سه باخت داشتیم که دو تا از آنها مقابل پرسپولیس و استقلال و با اختلاف یک گل و یکی دیگر برابر سپاهان بود؛ در دو مسابقه محروم و مصدوم داشتیم و تیم کامل به زمین نرفت اما در سایر بازی‌ها نتایج خوبی گرفتیم؛ با اینکه جزو نیمه پایین جدول هستیم اما با ذوب‌آهن که چهارم است، ۸ امتیاز فاصله داریم که این نشان می‌دهد فاصله تیم‌ها زیاد نیست.

او درمورد 10 کلین‌شیتی که در این فصل داشته است، ابراز کرد: تلاش زیادی کردم و تمرینات زیادی انجام دادم تا فصل متفاوتی از همیشه پشت سر بگذارم که خدا هم کمک کرد و تقریبا از نظر فنی به خواسته‌ام رسیدم؛ البته در نیم‌فصل اول در صبا هم اگر مدافعان ما مصدوم و محروم نبودند که این اتفاق خیلی زیاد افتاد، قطعا این آمار بهتر بود ولی امیدوار هستم تیمم هم بتواند در چهار بازی آینده نتایج خوبی بگیرد و با جایگاه مناسبی فصل را تمام کند و من هم به همین روند ادامه دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج