۵۱۲۰۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لیگ یک: شش تیم در خطر سقوط

پس از مسجل شدن سقوط استقلال اهواز به دسته دوم مسابقات کشوری، همچنان شش تیم برای فرار از منطقه سقوط تلاش می کنند تا تکلیف دو تیم دیگر سقوط کننده مشخص شود.

ورزش سه: روز گذشته رقابت های لیگ یک در هفته سی و یک دنبال شد و در آن ۴ تیمی که خطر سقوط را حس می کنند موفق به پیروزی شدند و دو تیم هم شکست خودند.

جدول رده بندی رقابت های لیگ آزادگان علاوه بر فشردگی زیادی که در رتبه های بالایی جدول برای صعود دارد و ۴ تیم شانس های اصلی صود به شمار می روند، در رتبه های انتهایی نیز شرایط پیچیده ای را دنبال می کند و ۶ تیم همچنان خطر سقوط را احساس می کنند.

در زیر نگاهی به تیم هایی داشتیم که در سه بازی باقی مانده خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

رتبه دوازدهم؛ نفت مسجد سلیمان۳۴
نفت مسجد سلیمان پس از برکناری سهراب بختیاری زاده همچنان به نتایج سینوسی خود ادامه می دهد؛ آنها روز گذشته موفق شدند مقابل راه آهن که نبرد مربیان سابقا استقلالی هم به شمار می رفت، به پیروزی پر گل سه بر صفر دست یابند و با ۳۴ امتیاز شرایط بهتری در ادامه خواهند داشت. آنها در ادامه یک بازی در کرج مقابل اکسین، یک بازی در کرمان مقابل شاگردان ابراهیم زاده دارند و در هفته آخر باید در خانه پذیرای ملوانی باشند که ممکن است آن دیدار برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

رتبه سیزدهم؛ ایرانجوان بوشهر ۳۴ امتیازی

تیم ایرانجوان بوشهر روز گذشته موفق شد در یک بازی 6 امتیازی با تیم وحدت یزد، این تیم را در خانه از پیش رو بردارد و تا حدودی از رتبه های انتهایی فاصله بگیرد. آنها در سه بازی باقی مانده یک بازی حساس را در مقابل سپیدرود در رشت پیش رو دارند و در خانه به مصاف اکسین می روند. آخرین دیدار آنها مقابل راه آهن رتبه چهاردمی است و می تواند دیداری تعیین کننده برای هر دو تیم در هفته پایانی باشد.

رتبه چهاردهم؛ راه آهن 33 امتیازی و در معرض سقوط

تیم راه آهن که در این فصل با مشکلات مالی عدیده ای روبرو بوده است، پس از ورود سیروس دین محمدی و جایگزینی او با مهدی پاشازاده روند خوبی را طی نمی کند؛ آنها در آخرین دیدار خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب نفت مسجد سلیمان شدند تا همچنان روند نزولی اشان ادامه دار باشد. سه بازی آنها در بازی های باقی مانده لیگ در خانه مقابل مس کرمان و در هفته ماقبل پایانی مقابل نساجی در مازندران خواهد بود. آنها در هفته پایانی میزبانی ایران جوان بوشهر را در صباشهر بر عهده دارند؛ دیداری که در صورت نتیجه نگرفتن دو تیم در دو هفته پیش رو، می تواند سرنوشت ساز باشد.

رتبه پانزدهم؛ خیبرخرم آباد ۳۰ امتیازی

شاگردان داوود حق دوست در این فصل روند خوبی را طی نمی کنند و شکست روز گذشته مقابل باردان باعث شد تا آنها نفس فجرسپاسی شیراز را پشت سر خود احساس کنند. آنها در سه هفته باقی مانده ابتدا در اهواز به دیدار تیم سقوط کرده و بدون امید استقلال اهواز خواهند رفت؛ سپس یک بازی در مقابل مس رفسنجانی خواهند داشت که در میانه های جدول حضور دارد و در دیدار آخر میهمان خونه به خونه خواهند شد. شاگردان حق دوست برای ماندن در لیگ باید در سه دیدار باقی مانده نمایش خوبی داشته باشند.

رتبه شانزدهم؛ فجرسپاسی ۲۹ امتیازی

شاگردان غلامحسین پیروانی در این فصل مانند بسیاری از تیم های لیگ یک و همینطور لیگ برتر با کمبود امکانات و دشواری های مالی روبرو بوده اند؛ آنها آخرین دیدار خود را مقابل استقلال اهواز برگزار کردند و موفق به کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل این تیم شدند. این پیروزی و شکست وحدت یزد باعث جابجایی جایگاه این دو تیم پس از ماه ها شد و در سه دیدار پیش رو و با توجه به فاصله یک امتیازی با فرار از منطقه سقوط با امیدواری زیادی به مصاف تیم های خونه به خونه، وحدت یزد و آلومینیوم اراک خواهد رفت. دیدار آنها برابر وحدت یزد می تواند نقشی تعیین کننده در معرفی دومین تیم سقوط کننده به دسته پایین تر داشته باشد.

رتبه هفدهم: وحدت یزد ۲۷ امتیازی

تیم وحدت یزد روز گذشته در شرایطی که در ابتدا از حریف خود پیش افتاده بود، در پایان با شکست زمین مسابقه را ترک کرد تا با پیروزی فجرسپاسی یک پله در جدول رده بندی مسابقات سقوط کند. سه دیدار باقی مانده آنها در مقابل نساجی مازندران، فجرسپاسی و گل گهر سیرجان خواهد بود؛ یزدی ها برای ماندن در مسابقات باید از این مسابقات با پیروزی از زمین خارج شوند.

تیم استقلال اهواز که در این فصل اصلا حال و روز خوشی نداشت، در نهایت بدون کسب حتی یک پیروزی به دسته پایین تر سقوط کرد.

با توجه به سقوط سه تیم به دسته دوم فوتبال کشور، تیم های ذکر شده در بالا و به خصوص سه تیم خیبر خرم آباد، فجرسپاسی و وحدت یزد بیشترین خطر سقوط را احساس می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج