۵۱۱۷۷۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

استقلال باور به شکست ندارد

استقلال بازى را بسيار سردرگم و بى انگيزه شروع كرد و تنها سيزده دقيقه زمان كافى بود تا لوكوموتيو با گل بيكماىًف پيش بيافتد.

آی اسپورت: استقلال بازى را بسيار سردرگم و بى انگيزه شروع كرد و تنها سيزده دقيقه زمان كافى بود تا لوكوموتيو با گل بيكماىًف پيش بيافتد. اشتباه فرشيد باقرى در از دست دادن توپ در يك سوم دفاعى و نوع ايستادن پادووانى در مهار بيكماىًف دليل اصلى بازشدن دروازه رحمتى بود.

مهمترين مشكل استقلال در شروع مسابقه ضعف بازيكنان اين تيم در پرسينك به بازيكن صاحب توپ و نبود آرايش دفاعى منظم و مناسب بود.

لوكوموتيو در چندين نوبت و از سمت راست توسط ميرزايف وريا غفورى را به دردسر انداخته بود اما هيچيك از بازيكنان استقلال به كمك غفورى نمى آمدند.

بى دقتى بازيكنان خط حمله لوكوموتيو دليل اصلى بازنشدن دوباره دروازه استقلال بود. استقلال پس از سى دقيقه تغيير استراتژى داد و پرسينگ سنگين به بازيكنان لوكوموتيو از زمين اين تيم در دستور كار قرار گرفت.

پرسينگ خوب استقلال در يك سوم دفاعى حريف نه تنها مانع از بازيسازى از خط دفاعى مى شد بلكه راه رسيدن به دروازه لوكوموتيو نيز را كوتاه تر مى كرد. هافبكهاى استقلال توان ايجاد موقعيت گل برروى دروازه لوكوموتيو را نداشتند اما بازپس گيرى توپ در يك سوم دفاعى و عدم آرايش مناسب خط دفاعى لوكوموتيو در زمان بازيسازى از خط دفاع مى توانست ضعف استقلال را براى رسيدن به گل جبران كند.

با شروع نيمه دوم استقلال ديگر توان پرسينگ سنگين را نداشت و با اضافه كردن خسرو حيدرى و ارسالهاى او و همينطور ضربات ايستگاهى به دنبال جبران بود.

سرانجام استقلال در دقيقه ٨٧ و با ضربه هوشمندانه كاوه رضايى به گل رسيد.

در اين صحنه حركت ديدنى فرشيد اسماعيلى به عمق خط دفاعى كه موجب برهم خوردن تمركز مدافع چپ لوكوموتيو شد دليل اصلى گلزنى رضايى بود.

استقلال به رغم مشكلات تاكتيكى كه دارد اما باور به شكست ندارد و با استفاده ازروحيه مثال زدنى اش توانسته از برترى روانى خود نهايت استفاده را كرده و بازى را مساوى كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج