۵۰۱۵۹۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیدار سرنوشت ساز تیم‌های فوتبال ایران و قطر

تیم ملی فوتبال ایران در حساس‌ترین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، فردا (پنجشنبه) در حالی به مصاف قطر می‌رود که با پیروزی در این دیدار، می‌تواند امید خود را برای صعود به جام جهانی قطعی کند.

خبرگزاری ایرنا: تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر فردا در ششمین دیدار خود در این مرحله از رقابت ها، در دوحه قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال ایران با ۱۱ امتیاز در صدر جدول گروه و قطر با ۴ امتیاز در رده پنجم جای گرفته است؛ بعد از ایران تیم‌های کره جنوبی با ۱۰، ازبکستان با ۹، سوریه با ۵، قطر با ۴ و چین با ۲ امتیاز در رده‌های دوم تا ششم قرار دارند.

شاگردان «کارلوس کی روش» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که روز شنبه برای برگزاری دیدار برگشت مقابل قطر وارد دوحه شدند، در دیدار رفت مقابل این تیم در تهران با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدند و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند امیدهای خود را برای صعود به جام جهانی برای دومین بار متوالی زنده نگه دارند.

شاگردان «خورخه فوساتی» سرمربی تیم قطر روز یکشنبه در دیدار دوستانه برابر تیم ملی المپیک قطر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

عنابی پوشان قطری که امید زیادی برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۸ داشتند، در دور رفت نتایج ناامید کننده‌ای کسب کردند و در حال حاضر با هفت امتیاز اختلاف نسبت به ایران در رده پنجم قرار دارند. آن‌ها برای زنده نگه داشتن امیدهای خود و صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ باید ایران را شکست دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: مراقب خواهم بود تا بازیکنان الریان و لخویا تلاش زیاد نکنند تا خسته نشوند. از بازیکنان کلیدی برای دو دیدار آینده مراقبت خواهم کرد.
قطر بعد از دیدار با ایران ۲۸ مارس (۱۰ فروردین) به مصاف ازبکستان می‌رود.

تیم ملی قطر در دیدار دوستانه هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک برابر آذربایجان در ورزشگاه السد دوحه شکست خورد.

تیم صدرنشین ایران در گروه 'A'، پنج روز بعد از دیدار برابر قطر، هشتم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف چین می‌رود. اشکان دژاگه در فهرست ۲۳ بازیکن انتخابی کی روش حضور ندارد؛ او ماه گذشته از ناحیه ماهیچه پا در تمرین وولفسبورگ مصدوم شد.

تیم‌های ملی ایران و قطر تاکنون ۲۰ بار به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن ۱۲ پیروزی، ۵ تساوی و سه شکست برای ایران بوده است. همچنین ایران و قطر هشت بار در دیدارهای مقدماتی جام جهانی برابر هم به میدان رفته‌اند که حاصل آن چهار برد، سه تساوی و یک شکست برای ایران بوده است.

پژمان منتظری (الاهلی) و مرتضی پورعلی گنجی (السد) در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زنند.

*اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران:
علیرضا بیراوند، محمد اخباری، رشید مظاهری، رحیم رضاییان، ورویا غفوریان، جلال حسینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، عزت اله پورقاز، میلاد محمدی، محمد انصاری، احسان حاج صفی، سعید عزت الهی، علی کریمی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و ساسان انصاری.

*اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر:
حسن الهیدوس، سعد عبدالله الشیب، ابراهیم ماجد، پدرو میگوئل، حمید اسماعیل، علی اسد، محمد کسولا، کریم بوضیاف، احمد یاسر، اسیم عمر، محمد موسی، لوییس مارتن، علی حسن عفیف، علی زین العابدین، خیزار کمال، عبدل ماتال، سباستین سوریا، رودریگو تاباتا، عمر باری، مشعل عبدالله، احمد محمد، یاسر ابوبکر، خلیفه ابوبکر، آلهادی علی، یوسف حسین، بوعلام خوخی، اکرم علی عفیف و فهد علی.

«یو کوک مان» داور هنگ‌کنگی، دیدار حساس ایران و قطر را سوت می‌زند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از ساعت ۲۰: ۳۰ روز پنجشنبه در دیدار برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج