۴۹۰۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوزیل: مورینیو مرا بچه نِق‌نقو و بُزدل خطاب کرد

هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ناگفته‌های جالبی درباره دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید را فاش کرد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ناگفته‌های جالبی درباره دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید را فاش کرد.

مسعوت اوزیل در بخشی از کتاب شرح حال خود که نشریه بیلد آلمان آن را چاپ کرده است از روزهایی گفت که با ژوزه مورینیو در رئال مادرید رابطه خوبی نداشت.

اوزیل که هر سه سال حضورش در رئال مادرید (2010 تا 2013) را زیر نظر مورینیو سپری کرد، با انتقاد از رویکردی که آقای خاص در آن دوران نسبت به او در پیش گرفته بود، با اشاره به مشاجره‌ای که بین دو نیمه یکی از بازی‌های خانگی رئال مادرید داشت، گفت: مورینیو سر من داد زد و گفت «فکر می‌کنی دادن دو پاس خوب کافی است؟ فکر می‌کنی آنقدر خوبی که نباید وارد یک نبرد تن به تن شوی؟ فکر می‌کنی آنقدر خوبی که اگر با 50 درصد توانت بازی کنی هم کافی است؟ می‌دانی وقتی وارد یک دوئل شوی، اوضاع چگونه است؟ بگذار نشانت دهم». مورینیو بعد با نوک انگشتانش و در حالی که لب‌هایش رو هم فشار داده و دست‌هایش را به بدنش چسبانده بود، دور تا دور رختکن راه رفت.

اوزیل: مورینیو مرا بچه نِق‌نقو و بُزدل خطاب کرد

اوزیل در ادامه اعتراف می‌کند که چگونه به حرکت مورینیو واکنش نشان داده است. او می‌گوید: کنترلم را از دست دادم و سر مورینیو داد زدم که اگر مشکلی دارد خودش به زمین بازی برود و بازی کند. بعد هم پیراهنم را درآوردم و جلوی پایش پرتاب کردم. به او گفتم «بپوش و خودت برو و بازی کن!». مورینیو فقط داشت می‌خندید و گفت «به همین زودی تسلیم شدی؟ تو عجب بزدلی هستی! چه کار می‌خواهی بکنی؟ می‌خواهی بروی زیر دوش آب گرم و موهایت را بشویی؟ می‌خوای تنها باشی؟ یا ترجیح می‌دهی که به هم‌تیمی‌هایت و هواداران نشان دهی که چقدر عرضه داری؟ اصلاً می‌دانی مسعوت... چرا گریه نمی‌کنی؟! تو یک بچه نق‌‌نقو هستی. برو و دوشت را بگیر. ما لازمت نداریم». من هم حوله‌ام را برداشتم و از کنار مورینیو رد شدم و سمت دوش‌ها رفتم، بدون آنکه دیگر یک کلمه حرف بزنم. بعدها بابت رفتارم از کاپیتان سرخیو راموس و سایر اعضای تیم عذرخواهی کردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج