۴۷۸۳۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان، رئال مادرید را ایتالیایی کرده است

چیرو فرارا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، ناپولی و یوونتوس، که زمانی با زیدان در یووه همبازی بود، به آنالیز کهکشانی ها در آستانه بازی حساس با ناپولی پرداخت.

ورزش سه: رئال مادرید و ناپولی، چهارشنبه همین هفته در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. دیداری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. هر دو تیم شرایط خوبی دارند. رئال صدرنشین لالیگا است و ناپولی نیز از ماه اکتبر دیگر شکستی تجربه نکرده و شب گذشته نیز با دو گل بر جنووا غلبه کرد.
چیرو فرارا، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، ناپولی و یوونتوس، که زمانی با زیدان در یووه همبازی بود، به آنالیز کهکشانی ها در آستانه بازی حساس با ناپولی پرداخت.

زیدان، رئال مادرید را ایتالیایی کرده است
فرارا در مورد این بازی به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« دوست من زیدان با ایجاد توازن بین خط دفاع و حمله، رئال مادرید را شبیه به تیم های ایتالیایی کرده است.

رئال در برنابئو بازی خودش را خواهد کرد و انتظار نمایشی هجومی از این تیم را دارم؛ ولی اگر رئال در خط دفاعی فضاهای خالی زیادی به ناپولی بدهد، به مشکل برخورد می کند و این به نفع ما خواهد بود.
مطمئنم که زیدان در مقابل ناپولی، تیمش را بیش از همیشه ایتالیایی روانه زمین خواهد کرد. کایخون و آلبیول که هر دو سابقه بازی برای رئال را دارند، می توانند دو مهره کلیدی ناپولی در این بازی باشند. آنها می توانند به بازیکنان ناپولی، راه غلبه بر ترس از بازی در برنابئو را یاد بدهند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج