۴۷۵۸۶۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

بازخوانی اتهام تبانی در دربی ۹نفره!

عادل فردوسی‌پور ۴سال پیش هم در برنامه نود به بازخوانی ماجراهای دربی ۹نفره پرداخته بود.

خبرآنلاین: عادل فردوسی‌پور شب گذشته در برنامه نود به بررسی ماجرای دربی ۹ نفره معروف پرداخت. دربی ای که پرسپولیس در آن ۹ نفره شد و برخی از استقلالی ها می گویند بین دو نیمه از ما خواستند بازی مساوی تمام شود و گرنه عواقبش را باید خودمان به گردن بگیریم. فردوسی پور اما پیش از این هم در برنامه دوم بهمن ماه سال ۹۱ خود، یک بار دیگر پرونده این دربی را باز کرده بود. آن روزها درست زمانی بود که برای اولین بار علی فتح الله زاده از توصیه ای که برای آرام بازی کردن تیمش پس از ۹ نفره شدن پرسپولیس دریافت کرده بود گفته بود. ماجرای دربی ۹ نفره در آن برنامه ۴ سال پیش از زبان چندین نفر از بازیکنان و مسولین باشگاه استقلال و پرسپولیس اینطور بیان شده بود:

رضا حسن‌زاده و علی لطیفی دو بازیکن سابق استقلال صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را تایید کردند و نصرالله عبداللهی هم در مورد آن دربی گفت: «آقای فائقی آمد به ما گفت آرام بازی کنید. بین دو نیمه به جای اینکه من با بازیکنان حرف بزنم، داشتند به من می‌گفتند که آرام بازی کنید.» اما از آن طرف علی انصاریان و محمود خوردبین، بحث مطرح شده از سوی استقلالی‌ها را سبک خواندند و آن را تکذیب کردند.

سعید فائقی هم در مورد آن دربی گفت: «من به نصرالله عبداللهی گفتم آرام‌تر بازی کنید. به پروین هم گفتم نترسید، آن اتفاقی که فکر می‌کنید رخ نمی‌دهد. به داور هم گفتم بیشتر حواسش جمع باشد.» پس از این صحبت‌ها، افشین پیروانی روی خط آمد و جواب ادعای استقلالی‌ها را داد. پیروانی گفت: «من در آن بازی کاپیتان پرسپولیس بودم. وقتی نه نفره شدیم می‌خواستیم تیم را به نشانه اعتراض بیرون ببریم. اما آقای فائقی آمد کنار خط و با ما صحبت کرد و گفت بازی را ادامه بدهید. آقایان استقلالی برایشان خوب نیست که قبل از دربی این جنجال را راه انداخته‌اند. ما سه برد بزرگ در تاریخ دربی داریم. یکی ۶ تای سال ۵۲. یکی همان تساوی در دربی ۹ نفره. یکی هم برد پارسال که ایمون زاید هت تریک کرد. آقایان فیلم‌های مربوط به برد ۶ تایی را که نابود کرده‌اند. دربی ۹ نفره را هم دارند این‌طوری توجیه می‌کنند. در سال‌های آینده هم حتما یک بهانه‌ای برای سه گل ایمون زاید می‌آورند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هیس

      بازهم لنگ بازهم بوی لنج

    • ahm

      این مزخرفات رو استاد مدارک جعلی (دکترای قلابی،شوالیه قلابی ، نتایج قلابی ، ستاره های قلابی و اسنادمالکیت قلابی ) حاج علی فتح اله زاده جهت سرکار گذاشتن استقلالیای ساده دل براه انداخته زیاد جدی نگیرید برید تلاش کنید نون بازوتونو و نون حلال بخورید.

    • بدون نام

      بی خود کرده پیروانی

    • علی

      بله ، متاسفانه در فوتبال ما گاهی از این اتفاقات میفته و من یادمه که چند سال قبل دوستان تیم نصفه و نیمه پرسپولیس رو که 6 مصدوم و محروم داشت رو به اجبار و زور وادار به مسابقه با استقلال کردند تا پرسپولیس از جام حذفی کنار بره که رفت
      و همین فصل قبل هم شنیدم بین دو نیمه دربی به بازیکنان پرسپولیس گفتند زیاد به استقلال گل نزنید که احتمال هرگونه خطری برای سرپرست و مربی و عوامل باشگاه استقلال وجود داره که نمونش مشت خوردن فرزاد مجیدی روز بعد دربی از هواداران استقلال بود که پرسپولیس بعد گل چهارم با چند تعویض اشتباه عقب نشست

      اینا عادیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج