۴۷۵۵۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیمی که سرنوشت آسیا را عوض نکرد

درست است که استقلال هیچ گاه برابر السد نباخته است اما عملکرد این تیم می توانست با یک برد دیگر برابر السد سرنوشت آسیا را عوض کند.

ورزش سه: درست است که استقلال هیچ گاه برابر السد نباخته است اما عملکرد این تیم می توانست با یک برد دیگر برابر السد سرنوشت آسیا را عوض کند.

استقلال در گروه خود در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۱با تیم های النصر عربستان، السد قطر و پاختاکور تاشکند هم گروه شد، استقلال بد آغاز کرد اما در ادامه کار بهتر و بهتر شد.
تیمی که سرنوشت آسیا را عوض نکرد

در بازی پنجم برابر السد قطر استقلال ابتدا ۲-۰ پیش افتاد اما در نیمه دوم بازی ۲-۲ تمام شد. اگر استقلال به جای تساوی ۲-۲ با نتیجه ۲-۱ برنده می شد، لیگ قهرمانان آسیا به طور کلی تغییر ماهیت می داد.

در این گروه السد با 10 امتیاز اول شد و النصر با 8 امتیاز و تفاضل گل بهتر تیم دوم گروه شد.

اگر استقلال برابر السد برنده می شد، با توجه به برد هفته آخر برابر النصر با 10 امتیاز اول می شد و بالاتر از السد 9 امتیازی و النصر قرار می گرفت.

اگر استقلال گل دوم را از السد در این بازی نمی خورد مسیر حضور تیم قطری در دور حذفی از بازی با سپاهان در یک چهارم نهایی نمی گذشت و باید در دور دوم ابتدا با ذوب آهن بازی می کرد و در صورت برد باید به مصاف سامسونگ کره می رفت.

در این سال سپاهان در هر 2 بازی رفت و برگشت السد را برد اما استفاده از بازیکن غیر مجاز باعث شد تا یکی از این 2 برد، به باخت انضباطی 3-0 تبدیل شود و سپاهان حذف شود و السد قهرمان آسیا بشود. اگر استقلال آن گل را نمی خورد سرنوشت آسیا عوض می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج